کد خبر 224790
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

مهدی واعظی در گفتگو با «حیات»:

بیرانوند رکوردهای زیادی را جابجا می‌کند/ لیگ نباید به خاطر تیم ملی تعطیل شود

بیرانوند رکوردهای زیادی را جابجا می‌کند/ لیگ نباید به خاطر تیم ملی تعطیل شود

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت گلر پرسپولیس صحبت کرد.

مهدی واعظی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس و تساوی مقابل ملوان اظهار داشت: مشخص بود که این بازی گره کوری دارد که به این راحتی باز نمی‌شود. مصدومیت ستاره‌های پرسپولیس و خستگی سایر بازیکنان در کنار سنگین بودن این بازی در انزلی باعث شد تقابل جذاب و پرنشاطی را شاهد نباشیم. از ابتدا مشخص بود بازی کم گلی را شاهد هستیم و حالا هم دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند. 

وی در مورد عقب افتادن پرسپولیس از استقلال در جدول هم توضیح داد: فعلا هنوز یک چهارم بازی‌های لیگ سپری شده و دیدارهای حساس دیگری باقی مانده است. ضمن اینکه تاثیر یک امتیاز کسر شده از پرسپولیس را هم در نظر بگیرید. من فکر می‌کنم امسال رقابت سخت و جذابی برای قهرمانی در پیش است و تا هفته پایانی هم مشخص نخواهد شد کدام تیم قهرمان می‌شود. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با رسیدن بیرانوند به رکورد ۱۰۰ کلین شیت در این تیم گفت: بیرانوند یک چهره شاخص در پرسپولیس و بین دروازه‌بان‌های حال حاضر و چند دهه اخیر فوتبال ایران است که با تلاش و پشتکار پیشرفت کرد و به همه چیز رسید. به نظرم هنوز راه درازی پیش روی او قرار دارد و هنوز رکوردهای بزرگتری در پیش دارد. 

واعظی در مورد اینکه بحث تعطیلی دوباره مسابقات لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی مطرح شده هم توضیح داد: به نظرم این به سود فوتبال ما نیست که به هر بهانه لیگ تعطیل شود. یک بار برای لیگ قهرمانان، یک بار برای تیم امید و حالا برای تیم ملی. این سطح کیفیی لیگ برتر ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد و در مجموع به ضرر فوتبال ماست. ولی قرار است شاکله اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل دهند دیگر چه نیازی است که لیگ را مرتبا برای تیم ملی تطعیل کنیم و در بازی‌ها وقفه ایجاد کنیم. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد. 

وی در پایان گفت: موفقیت تیم ملی خواسته همه ماست ولی موفقیت فوتبال ایران در گرو داشتن یک لیگ پویا و منسجم است. وقتی لیگ خوبی نداشته باشیم کلیت فوتبال ایران متضرر می‌شود. به نظرم برنامه ریزی ها جور دیگری انجام شود تا مجبور نشویم به هر بهانه‌ای لیگ را تعطیل کنیم و در مسابقات وقفه ایجاد شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha