کد خبر 224749
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قصرقند

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قصرقند

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان قصر قند برگزار شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ صبح امروز جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قصرقند با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، مشاور ایثارگران استاندار، فرماندار شهرستان قصر قند، مدیران اداری و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برگزارشد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه دینی و پشتوانه‌ای بسیار قوی برای حراست و پاسداری از نظام و ملت بیان کرد. 

محمد ناظری در ادامه یک نمونه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و یادآور شد، دستگاهای اجرایی باید برنامه ریزی های لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان های قصر قند و نیکشهر انجام و اجرایی نمایند.

جلسه هم اندیشی با پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیکشهر، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و معتمدین معین شهرستان های قصرقند و نیکشهر، از دیگر برنامه های سومین روز سفر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به جنوب استان و شهرستان های قصر قند و نیکشهر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha