کد خبر 224716
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

افتتاح بوستان "دآ " یادمان مادران شهدا در بروجرد

افتتاح بوستان "دآ " یادمان مادران شهدا در بروجرد

شهردار بروجرد گفت: بوستان »دا» یادمان مادران شهدا در محله دشت لاله بروجرد با همت شورا و شهرداری افتتاح شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ عباس گودرزی ظهر امروز در آیین افتتاح بوستان «دآ»در جمع مردم محله دشت لاله بروجرد افزود: مادران شهدا اسوه ایثار و مقاومت و الگوی امروز زنان مسلمان عالم اند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان با کار جهادی و شبانه‌روزی باید اعتماد مردم را جلب کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه مردم باید به مسوولان اعتماد داشته باشند که کار می‌کنند، افزود: مردم بدانند مشکلات و مسائل آنها پیگیری می‌شود که اگر اعتماد مردم را تقویت نکنیم، آنگاه انتقاد بدون اعتماد نگران کننده خواهد بود.

وی‌ بیان‌کرد: شهادت می‌دهم که مسوولان در دولت و مجلس و در مدیریت شهری بروجرد در حال خدمت و تلاش برای حل مشکلات مردم هستند هر چند در بخش‌هایی کوتاهی و کم کاری و نواقصی دیده می‌شود که ضمن انتقاد جدی و تلاش برای برخورد با کم‌کاری‌ها، باید با تلاش مضاعف نواقص را هم جبران کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: تعامل ما با امام جمعه محترم، فرماندار، شورا، شهرداری و سایر مسوولان، مبتنی بر تامین مصالح نظام و منافع مردم است، مشروعیت همه ما منوط به خدمت رسانی به مردم مخصوصا محرومان است و بی‌گمان هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین نیست.

گفتنی است برای احداث این بوستان ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است و مساحت این بوستان سه‌هزار و ۵۰۰ هکتار است که به یاد مادران شهیدان و خاطرات سیده زهرا حسینی، شیرزنی که ۲۰ سال خاطراتش را در دل نگه داشت و با نوشتن کتاب دآ مورد تشویق رهبر معظم انقلاب قرار گرفت به اسم بوستان «دآ» نامگذاری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha