کد خبر 224322
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

درخشش دانش‌آموز یزدی در المپیاد سواد رسانه ای کشور

 درخشش دانش‌آموز یزدی در المپیاد سواد رسانه ای کشور

محسن سلمانی ندوشن مدال طلای هفتمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای کشور را به دست آورد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محسن سلمانی، تنها دانش‌آموز از استان یزد هست که مدال طلای این المپیاد را از آن خود کرد و طی مراسمی در مشهدالرضا (ع)، توسط وزیر آموزش و پرورش به وی اعطاء گردید.

هفتمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم به همت باشگاه دانش‌پژوهان جوان به‌عنوان نهاد رسمی اعتباربخش به المپیادهای علمی کشور و شبکه امید سیما برگزار شد.

المپیاد سواد رسانه‌ای در سه مرحله برگزار می‌شود که نخستین مرحله این رویداد سه‌شنبه چهار بهمن در قالب آزمونی تستی به‌صورت همزمان در سراسر کشور و در حوزه‌های منتخب برگزار شد.

براساس این گزارش برگزیدگان مرحله نخست در قالب آزمونی تشریحی در اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرحله دوم المپیاد سواد رسانه‌ای به‌صورت حضوری به رقابت می‌پردازند.

در پایان نفرات برگزیده در قالب اردویی یک‌هفته‌ای در مرداد و شهریور ۱۴۰۲ در قالب مرحله سوم و نهایی المپیاد رقابت کرده و پس از سنجش توانمندی‌های هر شخص، مدال‌های طلا، نقره و برنز بین برگزیدگان توزیع خواهند شد.

تمام برگزیدگان مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌توانند پس از پرکردن فرم مربوطه، به عضویت باشگاه امید درآمده و از برنامه‌های آموزشی، مهارت‌افزایی و فرصت‌های تولیدی این باشگاه برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha