کد خبر 224224
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

هفته هشتم لیگ بیست‌وسوم؛

تساوی پیکان و مس رفسنجان در یک نیمه کسل کننده

تساوی پیکان و مس رفسنجان در یک نیمه کسل کننده

دیدار تیم‌های پیکان و مس رفسنجان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پیکان تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود که پایان نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در این دیدار از محمد ناصری، دانیال جهانبخش، ایمان اکبری، سامان نریمان‌جهان، منصور باقری، مهرداد بایرامی، حامد پاکدل، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده و مجتبی حقدوست در ترکیب اصلی استفاده کرده بود.

ساکت الهامی هم حامد لک، محمد نژاد مهدی، محمد خدابنده‌لو، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا، مهدی محبی، علی عدنان و جلال‌الدین علی‌محمدی را مقابل پیکان به زمین فرستاد.

داور: سعید رحیمی مقدم کمک داور: یوسف مغروری، محسن بابایی

فوتبال بی روح و کسل کننده به سبک شاگردان خطیبی و الهامی

این دیدار در حالی به میزبانی پیکانی‌ها برگزار شد که هر دو تیم بازی بسیار ساده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و تنها در دقایقی از بازی توانستند روی دروازه هم موقعیت‌های نه چندان خطرناک را ایجاد کنند.

در دقیقه ۳۹ محمد خدابنده‌لو به دلیل مصدومیت تعویض شد و منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان جایگزین او شد.

در ادامه جریان بازی مسی‌ها که نمی خواستند با شکست به رختکن بروند حملات زیادی را روی دروازه پیکانی‌ها داشتند اما راه به جایی نبردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha