کد خبر 224101
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

بفرمایید ال کلاسیکو

بفرمایید ال کلاسیکو

جذاب‌ترین دیدار فوتبال اسپانیا و یکی از مهم‌ترین دیدارهای باشگاهی فوتبال دنیا تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت 17:45 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را برگزار می کنند. همان طور که کارلو آنچلوتی گفت، این اولین ال کلاسیکوی فصل است، دیداری که شاید مهم ترین ال کلاسیکوی همین فصل هم نباشد اما پیروزی در شروع یک نبرد سریالی خیلی چیزها را تغییر خواهد داد. 

وضعیت بارسلونا

بارسلونا پس از مدت ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در ال کلاسیکو به میدان می رود. این فصل از دفاع نفوذناپذیری که فصل گذشته عامل اصلی قهرمانی تیم ژاوی بود خبری نیست اما تنوع گلزنان در تیم افزایش پیدا کرده و اگر ویروس مصدومیت اجازه بدهد، بازیکنان خلاق و تعیین کننده زیادی در بارسا حضور دارند. بارسلونا طی هفته های اخیر 5 مصدوم که همگی بخشی از ترکیب اصلی تیم بودند را در بازی هایش نداشت و حالا امیدوار است حضور دوباره آنها تمرین زمینه ساز بازگشت نسخه آماده آنها به ترکیب باشد. بارسا در فصل جاری هنوز شکستی را تجربه نکرده و به خاطر سه تساوی در لالیگا، در حال حاضر یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد. جوانان بارسلونا می توانند مانند ال کلاسیکوی پیش فصل در آمریکا، دوباره نقش برگ برنده را در تیم ژاوی ایفا کنند، همان دیداری که برای اولین بار نام فرمین لوپز را به گوش هواداران بارسا رساند. 

وضعیت رئال مادرید

همه انتظار داشتند جود بلینگام در رئال مادرید موفق ظاهر شود اما تا این حد؟ مادریدی ها حالا بازیکنی را در اختیار دارند که می تواند ادعا کند یکی از بهترین هافبک های جهان است و تا این لحظه هم اندازه بهترین مهاجمان جهان گل زده است. MVP لالیگا قرار است برای اولین بار در ال کلاسیکو به میدان برود و مشخصا انگیزه های فراوانی دارد. ویروس مصدومیت اگر به تازگی گریبان بارسا را گرفته باشد، مادرید را از همان هفته اول فصل با پارگی رباط صلیبی ادر میلیتائو و تیبو کورتوا غافلگیر کرد. تیم آنچلوتی به عنوان صدرنشین لالیگا وارد زمین خواهد شد و با هدف حفظ این جایگاه 90 دقیقه می جنگد. شاید این بار خبری از کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید نباشد اما شاکله اصلی این از همان بازیکنانی تشکیل شده که آخرین ال کلاسیکوی رسمی را با نتیجه 4-0 پیروز شدند!

ترکیب احتمالی دو تیم

بارسلونا

دروازه بان: ترشتگن

مدافعان: کانسلو، آروخو، بالده و کریستینسن

هافبک ها: گوندوگان، رومئو، گابی، فلیکس

مهاجمان: لواندوفسکی و رافینیا

بفرمایید ال کلاسیکو

رئال مادرید

دروازه بان: کپا

مدافعان: کارواخال، رودیگر، آلابا و مندی

هافبک ها: شوامینی، کروس، والورده و بلینگام

مهاجمان: وینیسیوس و رودریگو

بفرمایید ال کلاسیکو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha