کد خبر 224079
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

گزارش «حیات» از چهارمین هفته عملیات طوفان الاقصی؛

نسل کشی فلسطینان تنها هدف رژیم صهیونیستی است

نسل کشی فلسطینان تنها هدف رژیم صهیونیستی است

بیست و دو روز از نبرد ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی با مردم غزه می گذرد و اینبار دیگر هدف ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی، نیروهای مقاومت و حماس نیست بلکه حملات بی هدف زمینی و هوایی این رژیم برای قتل عام مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار بین الملل حیات؛  هفته‌های پر آشوبی که مردم مظلوم فلسطین پشت سر گذاشتند جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد که در نتیجه این جنایات، حدود ۷ هزار و ۷۰۳ نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیده که از این تعداد ۳ هزار و ۱۹۵ نفر از این تعداد کودک بودند. براساس اخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان بهداشت غزه تعداد مجروحین به ۱۹هزار و 743 نفر رسید. از سوی دیگر حماس و گروه های مقاومت فلسطینی توانستند تا به امروز با حمله به مناطق نظامی ۱۵۰۰ اشغالگر صهیونیستی را کشته و ۲۰۰ نفر را به اسارت بگیرند.

طی چهار هفته اخیر، سفر مقامات آمریکایی به اسرائیل نشان داد که آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه سهیم بوده و بخشی از راکت ها و موشک های این رژیم، توسط مقامات آمریکایی محیا می شود. تا آنجاییکه جو بایدن در روزهای ابتدایی عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد آمریکا این آمادگی را دارد تا همه ابزارهای حمایتی مناسب را  در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد.

شب گذشته رژیم صهیونیستی بمب های حاوی فسفر سفید را از زمین، آسمان و دریا برای کشتار جمعی بر سر مردم نوار غزه می ریخت، قطعنامه توقف جنگ در غزه با ۱۲۰ رای موافق در مقابل ۱۴ رای مخالف و ۴۵ رای ممتنع در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، اما مایک جانسون رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان حمایت کرده و گفت این مجلس در کنار اسراییل خواهد ماند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی که در صفحه رسمی خود در شبکه ایمکس (توئیتر سابق) منتشر کرد، نوشت: ما به طور قاطعانه درخواست نفرت‌پراکنانه مجمع عمومی سازمان ملل برای آتش بس (در نوار غزه) را رد می‌کنیم.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی: حماس را به طور کامل نابود می کنیم

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: «اسرائیل در نظر دارد حماس را به طور کامل نابود کند؛ همانطور که جهان با نازی‌ها و داعش برخورد کرد».

از سوی دیگر یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آخرین اظهاراتش اعلام کرد، حملات زمینی خود را با سه هدف؛ نابودی زیر ساخت ها، نابودی حماس و ایجاد یک رژیم امنیتی جدید در غزه، آغاز خواهد کرد.

این روزها سازمان بین الملل و حقوق بشر با سکوتشان نشان دادند که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند این در حالیست که یکی از مهمترین موضوعاتی که رژیم صهیونیستی را دچار تردید برای حمله زمینی به غزه کرده، واکنش مردم کشورهای غربی و برخی از مقامات در کنگره سازمان ملل بوده است. شنیده ها حاکی از آن است که مقامات رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل اینکه خود در کمین نیروهای زمینی حماس نیفتند هنوز تصمیمشان برای حمله زمینی به غزه را قطعی نکرده و با طولانی شدن این تصمیم، امکان اجرایی شدن آن را به حداقل می رساند. مهمترین دلیل برای رژیم صهیونیستی نسبت به حمله زمینی به غزه، ایجاد یک حائل برای جلوگیری از اقدامات بعدی گروه های مقاومت است و دومین هدفشان نابودی حماس با حمله مستقیم به جریانات حیاتی شان است. ارتش رژیم صهیونیستی دیگر دغدغه نبرد با گروه های مقاومت و حماس را ندارد و با هدف نسل کشی به حملات خود ادامه می دهد. حملات وحشیانه ای که دیگر از منازل، مساجد و مدارس گذشته و به بیمارستان ها و اردوگاه ها رسیده است.

نسل کشی فلسطینیان هدف اصلی رژیم صهیونیستی است

این روزهای شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که شبکه های آمریکایی به نقل از خبرنگاران خود، وضعیت مردم بی دفاع و غیر نظامی غزه را اسفبار و وحشتناک توصیف کرده‌اند.

براساس این گزارش؛ ۷۰ سال از جنایات و حملات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین می گذرد و این بار ناظران جنگ، عملیات طوفان الاقصی را انتفاضه سوم، بعد از قیام های قبلی فلسطین در انتفاضیه اول و دوم عنوان می کنند.

 بیست و دو روز از درگیری میان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین می‌گذرد اما بر خلاف قطعنامه مصوب شده در راستای اعلام آتش بس، رژیم صهیونیستی با هدف نسل کشی و  قتل عام مردم بی دفاع فلسطین جنایات خود را ادامه می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha