کد خبر 223872
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

وزیر کشور گفت:

اعلام آمادگی ۲۴ هزار نفر در انتخابات مجلس

اعلام آمادگی ۲۴ هزار نفر در انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: ۲۴ هزار نفر با ثبت نام در انتخابات آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ وزیر کشور صبح امروز در سفری یک روزه وارد اراک شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور بررسی مسائل استان، بازدید و افتتاح چند پروژه، صبح امروز با استقبال استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین وارد اراک شد.

  وزیر کشور در بدو ورود به اراک در پاسخ به سوال خبرنگاران از ثبت‌نام قطعی بیش از ۲۴ هزار نفر در انتخابات مجلس خبر داد و گفت: ۲۴ هزار نفر با ثبت نام در انتخابات آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  اعلام کرده‌اند.

احمد وحیدی در خصوص وضعیت حضور اتباع افاغنه در کشور نیز اظهار کرد: به دنبال سیاست‌های غلط استکبار جهانی در خاک افغانستان و بروز برخی مشکلات در این کشور طی سال‌های گذشته،  شاهد مهاجرت اتباع افغانستانی به ایران بودیم که باید گفت افغانستانی‌های مهاجر انسان‌های شریفی هستند.

وی تصریح کرد: آمارهای ارائه شده به هیچ عنوان درست نیست، عده‌ای با ارایه آمارهای غلط به دنبال ایجاد تفرقه بین برادران افغانستانی با ملت ایران هستند، که این را محکوم می‌کنیم، اما لازم است این راهم بگوییم که هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود و تنها صدور شناسه (کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است و وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای صدور شناسنامه برای مهاجرین ندارد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از صنایع، حضور در برخی جلسات، بازدیدهای میدانی و سخنرانی در یادواره ۲۸۰۰ شهید شهرستان اراک بخشی از برنامه‌های وزیر کشور در جریان این سفر یک روزه به استان مرکزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha