کد خبر 222584
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

در قبال جنایات رژیم صهیونسیتی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست

 در قبال جنایات رژیم صهیونسیتی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران کردن بیمارستان و مردم بی دفاع در اراده مردم شجاع و مقاوم فلسطین هیچ تاثیری نخواهد داشت و سکوت در قبال این جنایات برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمد کرمی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مهر در اولین همایش شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را با تمام امکانات و تجهیزات آن در هم شکستند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با وجود جنایات آشکار رژیم صهیونیستی دیگر سکوت برای هیچ یک از کشورهای اسلامی جایز نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول سالیان، همواره از ملل مظلوم از جمله ملت فلسطین حمایت کرده و این امر دشمن را عصبانی وناامید می‌کند، چرا که می‌داند آینده از آن اسلام است.

کرمی با اشاره به آیه شریفه ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران خاطرنشان کرد: امروز انسجام و وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: در ادوار مختلف دشمنان تمام تلاش خود را برای سرنگونی اسلام کردند اما با عنایات خداوند تمام این مکر و حیله‌شان به خودشان بازگشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با قرائت آیه شریفه ۱۰۹ سوره مبارکه آل عمران تاکید کرد: همه عالم در ید قدرت الهی بوده و او همواره یاریگر ملت های مظلوم است.

وی ادامه داد: شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ماست.

کرمی بیان کرد: شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران ویژه در عمل به فرمان الهی به شمار می رفت و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط یک لحظه از یاد خدا غافل نشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha