کد خبر 222012
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

در راستای ثبت نام به موقع در سامانه؛

داوطلبان انتخابات مجلس مستندات لازم را تهیه کنند

داوطلبان انتخابات مجلس مستندات لازم را تهیه کنند

 معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت:داوطلبان انتخابات مجلس مستندات لازم برای ثبت نام به موقع را تهیه کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ رضا قاسمیان بعدازظهر یکشنبه در حاشیه نشست تخصصی در وزارت کشور اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت ثبت نام به موقع در سایت مستندات لازم را تهیه کنند.

وی با اشاره به مهلت قانونی ثبت نام افزود: داوطلبان از ۲۷ مهر ماه تا ۳ آبان ماه فرصت ثبت نام دارند که باید مدارک و مستندات حداقل ۵ سال سوابق اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضائی خود را قبلاً" از مراکز دولتی، عمومی و غیرعمومی، تهیه کرده باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: داوطلبان هنگام ثبت نام، پرسشنامه مربوط به سوابق را به دقت مطالعه کرده و مدارک و مستندات خواسته شده را بارگذاری کنند.

قاسمیان ادامه داد: در راستای اجرایی کردن قانون شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی، داوطلبان باید یک شماره حساب بانکی غیرتجاری را افتتاح، تعیین و معرفی نمایند و گواهی همان حساب را از بانک مربوطه برای بارگذاری در سامانه ثبت نام دریافت کنند. وی خاطرنشان کرد: در ضمن علاوه بر شماره حساب، مشخصات یک نفر را به عنوان نماینده مالی و یا حسابدار در سایت مربوطه ثبت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در مرحله ثبت نام نهایی، ثبت نام داوطلبان فقط از طریق رایانه انجام می‌گیرد و صرفاً افرادی حق ثبت نام دارند که در مرحله پیش ثبت‌نام، اعلام حضور کرده و تا ۲۶ مهرماه کد رهگیری دریافت کرده باشند.

قاسمیان ادامه داد: در این مرحله امکان جابجایی حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است و می‌توانند هنگام ثبت نام، حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند، همچنین لازم به ذکر است عدم ثبت‌نام در این مرحله، به معنای انصراف از داوطلبی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha