کد خبر 220924
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

معاون راهداری اردبیل:

محدودیت ترافیکی فردا در محور اردبیل سرچم اعمال می‌شود

محدودیت ترافیکی فردا در محور اردبیل سرچم اعمال می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدودیت ترافیکی فردا به مدت ۲ ساعت در محور اردبیل سرچم اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیدین هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از محور سرچم اظهار کرد: محدودیت ترافیکی فردا به مدت دو ساعت از ۱۰ تا ۱۲ ظهر در محور اردبیل سرچم اعمال خواهد شد.

وی از مردم و مسافران خواست با اکیپ‌های راهداری همکاری‌های لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: با هدف ایمن‌سازی ترانشه‌های واقع در محور اردبیل - سرچم در محدوده بین تونل ۱۱و ۱۲ انفجار تخته سنگ‌های ناپایدار انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه محور اردبیل- سرچم اصلی‌ترین مسیر ارتباطی اردبیل با مرکز کشور به شمار می‌رود، گفت: راهداران استان اردبیل با همکاری تیم‌های حرفه‌ای کوهنوردی طی ۶ ماه اول سال جاری نسبت به لق‌گیری ترانشه‌های حاشیه محور اردبیل - سرچم اقدام کرده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha