کد خبر 218556
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

مدیر رادیو ایران در مراسم رونمایی از صد و چهل شهید، صد و چهل روایت:

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم است

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم است

مدیر رادیو ایران گفت: امروز هم سال ها بعد از دوران دفاع مقدس ، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزاده ها و ایثارگران پیش قدم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مهدی آذر مکان مدیر رادیو ایران در مراسم رونمایی از صد و چهل شهید، صد و چهل روایت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، گفت: رادیو این یار قدیمی و صمیمی مردم ایران  همواره نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی تحولات مهم کشورمان داشته است.

وی افزود: رادیو در دوران دفاع مقدس سریعترین و در دسترس ترین رسانه بود که اخبار و پیروزی های رزمندگان اسلام را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان مخابره می کرد.

مدیر رادیو ایران ادامه داد: خاطره خوش آزادسازی خرمشهر که از صدای جمهوری اسلامی ایران مخابره و پخش شد هم اکنون نیز برای همه ما گوش نواز است.

وی ادامه داد: امروز هم سال ها بعد از دوران دفاع مقدس ، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزاده ها و ایثارگران پیش قدم است.

آذرمکان اظهار کرد: ما در رادیو به ویژه رادیو سراسری ایران گفتن و شنفتن از شهدا را وظیفه ملی و میهنی خود می دانیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امروز به واسطه تلاش های همکاران بنده در مراسم روایت ۱۴۰شهید ، خدمت شما هستیم.

گفتنی است، پس از سخنرانی مدیر رادیو ایران، در قسمتی از این برنامه که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی بخشی زاده معاون صدا سازمان صداوسیما در حال برگزاری است از خانواده های معظم شهدای والا مقام، مجید پازوکی، علی تجلایی، حسین فهمیده، سجاد زبر جدی سهراب، محمد ثامنی راد، رضا حاجی زاده، احمد گودرزی، علی رضا قاسمی،سردار احمد سوداگر و محمود کاوه، بابک روحی هریس، محمد حسین نظر نژاد، محمد بروجردی، محمدحسن اسدی طوسی، سردار حسین همدانی، خلبان احمد کشوری، محمد اصغری خواه، ولی الله چراغچی مسجدی، سید جلیل میری مرکی، میرزا محمد سلگی، منصور گلی، سعید انصاری، یوسف کلاهدوز، مصطفی ردانی پور، فرمانده مهدی باکری، شهیدان مظفر، سرلشکر حسین مقیمی، عباس آبیاری، سردار حسن آبشناسان، علیرضا موحد دانش، حسین مهرابی، عباس دوران، رضا فرزانه، ابراهیم هادی، علمدار و ستار اورنگ تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha