کد خبر 217738
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» در گفتگو با «حیات»:

ارتش با ساخت فیلم زندگی صیاد شیرازی و آبشناسان به جشنواره فجر می‌آید

ارتش با ساخت فیلم زندگی صیاد شیرازی و آبشناسان به جشنواره فجر می‌آید

امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» گفت: در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر با فیلمی درباره زندگی شهید صیاد شیرازی ظاهر خواهیم شد؛ همچنین در رابطه با شهید آبشناسان نیز کار می کنیم و امیدواریم به جشنواره برسند البته این دو فیلم در مرحله تهیه فیلمنامه هستند.

امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ در حاشیه اکران خصوصی فیلم سینمایی «های‌پاور» درباره این فیلم گفت: با توجه به اینکه فیلم سینمایی «های‌پاور» اولین فیلم تهیه کننده و کارگردان بود، اما با حمایت‌ها بسیار موفق عمل کرد و روزنه های امید را روی همه باز کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم عوامل فیلم با حمایتها و تجربه ای که کسب کردند برای سال آینده بتوانند موفق تر عمل کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درباره این سوال که آیا ارتش برای حضور در جشنواره فجر چهل و دوم نیز برنامه ای دارد یا خیر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در جشنواره چهل  و دوم نیز مانند سال گذشته یک فیلم برای اکران داشته باشیم.  

امیر فولادی در ادامه اشاره کرد: در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر با فیلمی درباره زندگی شهید صیاد شیرازی ظاهر خواهیم شد؛ همچنین در رابطه با شهید آبشناسان نیز کار می کنیم و امیدواریم به جشنواره برسند.

فولادی همچنین با اشاره به این موضوع که این دو فیلم در مرحله تهیه فیلمنامه هستند، تشریح کرد: ساخت دو فیلم سینمایی در رابطه به زندگی شهید آبشناسان و صیاد شیرازی با همکاری ارتش، بنیاد سینمایی فارابی و معاونت سیمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته خواهد شد. همه این دوستان پشت کار هستند چراکه اگر همه دست به دست هم ندهند کار پیش نخواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha