کد خبر 217567
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

عباس جدیدی در گفتگو با «حیات»:

ضعف کادرفنی در عملکرد کشتی‌گیران ما مشهود بود/ حسن یزدانی را به دقت آنالیز کرده بودند

ضعف کادرفنی در عملکرد کشتی‌گیران ما مشهود بود/ حسن یزدانی را به دقت آنالیز کرده بودند

پیشکسوت کشتی انتقاداتی از کادرفنی تیم ملی در خصوص نتایج مسابقات جهانی صربستان دارد.

عباس جدیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان تا اینجای کار اظهار داشت: من عملکرد بچه‌ها را در این مسابقات ضعیف دیدم و دلیل اصلی این موضوع هم آسیب دیدگی و ضعف بدنی بود که در آنها مشهود بود. شما دقت کنید بچه‌ها مسابقات را خوب شروع کردند ولی هرچه جلو رفتند دچار آسیب و فرسایش بدنی شدند و در لحاظ بدنی کم می‌آوردند. اینجای ماجرا ضعف را از کادرفنی تیم ملی می‌بینم که خوب برنامه ریزی نکرد و در تمرینات و بحث بدنسازی به بازیکنان فشار بیش از حد وارد کرد تا از لحاظ بدنی کم بیاورند و هرچه زمان مسابقات جلوتر می‌رفت این فرسودگی در کشتی‌گیران ما بیشتر می‌شد.

وی افزود: با احترامی که برای کادرفنی تیم ملی کشتی قائلم به نظرم ایشان بیشتر دچار شعارزدگی شده‌اند و مرتباً از آنالیز و تحلیل رقبا صحبت می‌کنند ولی کدام آنالیز؟ بچه‌های ما شناخت حداقلی نسبت به حریفان خودشان در طول بازی‌ها نداشتند و اتفاقاً برعکس حریفان ما بودند که با تحلیل دقیق نقاط ضعف و قوت کشتی گیران ما پا به تشک گذاشته بودند و این را به خوبی در مسابقات خصوصاً مراحل نهایی می‌دیدیم. من ضعف کادرفنی را دلیل اصلی عملکرد ملی پوشان در مسابقات می‌دانم.

پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد حسن یزدانی مقابل تیلور اظهار داشت: من حسن یزدانی را دوستش دارم ولی خب همان ضعفی که گفتم در فینال مقابل تیلور گریبانش را گرفت. شما نگاه کنید هر بار حسن یزدانی قصد داشت به قوص انجام دهد تیلور به سمت پای او حمله می‌کرد. این یعنی چی؟ یعنی کادرفنی تیم حریف روی حسن یزدانی به دقت کار کرده بود و برخلاف او کادرفنی ما روی تیلور کار نکرده بودند و نتیجه‌اش را در دیدار شب گذشته دیدیم.

جدیدی در مورد طلای امیرحسین زارع هم عنوان کرد: من چند سال قبل گفتم زارع یک پدیده درخشان کشتی سنگین وزن ماست و تا سال‌ها می‌تواند یک ستاره درخشان باشد و مدال‌های زیادی بیاورد. او رقابت خوبی داشت و الان یک صحبتی با او دارم. اینکه خودش را فراموش نکن و زارعی کشتی گرفتن از یادش نرود. او باید تلاشش را چند برابر کند تا بتواند در المپیک این عملکرد را تکرار کند. اگر در باد این قهرمانی نخوابد و مغرور نشود می‌تواند یکی از طلاهای کاروان ما در المپیک باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه کار کشتی گیران ما عملکرد بهتری داشته باشند و مدال‌های بهتری کسب کنیم ولی انتقاداتی که از کادرفنی داشتم سر جای خودش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha