کد خبر 217362
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

واکنش تن هاخ به اعتراض هواداران یونایتد در خانه

واکنش تن هاخ به اعتراض هواداران یونایتد در خانه

اریک تن هاخ به دفاع از تصمیمش برای تعویض راسموس هویلوند پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یک روز فاجعه بار برای تن هاخ در دیدار با برایتون رقم خورد و این روز برای او زمانی بدتر شد که تصمیمش برای جایگزینی هویلوند با آنتونی مارسیال در نیمه دوم باعث شد تا هواداران تیم میزبان به شدت به او اعتراض کنند.  

تن هاخ درباره اعتراض هواداران گفت: فکر می‌کنم در کل این اعتراض مثبت  است. شما هواداران را در اولین لحظه در اولدترافورد دید که چقدر خوب بودند. استقبال از او عالی بود. من فکر می‌کنم او عملکرد بسیار خوبی داشت. خوب است که هواداران این پیام را می دهند که دوست دارند راسموس را بیشتر در زمین ببینند. هویلوند برای یک بازی کامل آماده نیست و ما بازی‌های زیادی  داریم، بنابراین بازیکنان باید آمادگی بدنی بالایی داشته باشیم. در نهایت این اعتراض‌ها ربطی به مارسیال نداشت. فکر می‌کنم آنتونی مارسیال سال گذشته هر بار که بازی می‌کرد، تأثیر بسیار مثبتی روی بازی‌های ما داشت. ما حتی تقریباً هیچ بازی را با آنتونی مارسیال در خانه نباختیم.

هیلوند در اولین شروع خود در یونایتد یک گل زد ولی این گل توسط VAR رد شد. این بازیکن ۲۰ ساله که خرید تابستانی ۷۲ میلیون پوندی (۸۹ میلیون دلار) است، پس از ورود از آتالانتا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر مدتی از ترکب یونایتد دور بود و تن هاخ گفته بود او قادر نیست ۹۰ دقیقه کامل مقابل برایتون بازی کند.

شاگردان اریک تن هاخ روز شنبه سومین شکست خود در لیگ برتر را در خانه برایتون متحمل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha