کد خبر 217182
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

تیم امید به انتخاب‌های اشتباهش حذف شد/ پرسپولیس می‌تواند النصر را با ستارگانش شکست دهد

تیم امید به انتخاب‌های اشتباهش حذف شد/ پرسپولیس می‌تواند النصر را با ستارگانش شکست دهد

پیشکوست فوتبال در مورد حذف تیم امید و تقابل پرسپولیس با النصر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: ما مثل همیشه چوب بی‌برنامگی خودمان را در خصوص تیم المپیک خوردیم. دست دست کردن‌های بی‌مورد در انتخاب کادرفنی و تغییرات بی مورد در این فرصت چهار ساله از المپیک قبلی تا المپیک حال حاضر ما را در دور باطلی که همیشه در آن قرار داشتیم، قرار داده است. انتخاب‌های بد موقع و اشتباه ما را به این وضعیت انداخته که حتی نمی‌توانیم به مرحله نهایی مقدماتی المپیک صعود کنیم، حالا المپیکی شدن که پیشکش.

وی در ادامه گفت: ما در انتخاب‌هایمان اشتباه داشتیم. در لیگ خودمان بازیکنان با کیفیت زیادی داشتیم که می‌توانستند به تیم امید ما کمک کنند ولی انتخاب نشدند و این نشان از ضعف کادرفنی روی تسلط روی لیگ برتر دارد. ضمن اینکه با این شکست یک نسل دیگر ما هم سوختند، در حالیکه می‌توانستند با صعود به المپیک تجربه کسب کنند و در سال‌های بعد هم از این رده قرار ندارند و به نوعی ما دچار نسل سوزی شدیم. این اتفاق برای ما قشنگ نیست چرا که من به خاطر نمی‌آورم ما برابر تیمی مثل ازبکستان هم شکست بخوریم و نتوانیم از آنها امتیاز بگیریم. 

پیشکسوت فوتبال با اشاره به تقابل پرسپولیس و النصر در آزادی گفت: این بازی سخت و دشواری است و خوشحالم که ظاهراً گفتند بیرانوند به این دیدار خواهد رسید چرا که در نبود او به مشکل می‌خوردیم. حسرتی که اینجا باقی می‌ماند این است که تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه در چنین بازی مهمی را ندارند چرا که می‌توانستند ورق را به سمت پرسپولیس برگردانند ولی چنین اتفاقی رخ نداد و یک فرصت سوزی بزرگ رخ داد. حضور چهره‌ای مثل رونالدو در ورزشگاه آزادی قطعاً باعث می‌شد این ورزشگاه پر شود و این به سود پرسپولیس بود که متاسفانه از دست رفت. 

درخشان در پایان عنوان کرد: در فوتبال ستاره‌ها به تنهایی بازی نمی‌کنند و کار تیمی و تاکتیکی حرف اول را می‌زند. هرچند بازیکنی مثل رونالدو یا مانه از فرصت‌های حداقلی می‌توانند گل بسازند ولی در کار تیمی پرسپولیس قدرتمند تر عمل می‌کند و به نظرم شانس این را داریم که از این بازی دست پر خارج شویم. پیش از این هم در مواد مشابه پیش آمده است که تیمی مثل پرسپولیس بتواند مقابل تیم‌های بزرگ و پرستاره به برتری برسد و برای این دیدار هم شانس بالایی برای برتری سرخپوشان قائل هستم و امیدوارم از زمین دست پر خارج شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ما می‌زنیم ایران قویه😂