کد خبر 216700
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

امام جمعه خاش:

اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیستان و بلوچستان را شکوفا می‌کند

اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیستان و بلوچستان را شکوفا می‌کند

امام جمعه خاش گفت: اجرای رهنمودهای ارزشمند و منویات رهبر معظم انقلاب در مسائلی که مطرح فرمودند سبب توسعه همه جانبه و شکوفایی سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب همواره نقشه راه بوده که به عنوان شاه کلید و رمز عبور از مشکلات باید در اولویت کاری مسوولان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: توسعه منطقه آزاد چابهار و اجرای طرح‌های زیرساختی، گازرسانی، آبرسانی، خط آهن، بهره‌برداری از ظرفیت‌های معادن، گردشگری، کشاورزی و تجارت مرزی از مصوبات بسیار مهم سفر رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان در ابتدای دهه ۸۰ بوده که مطابق بیانات معظم له اگر به آنها توجه می‌شد، چهره استان تغییر می‌کرد.

امام جمعه خاش ادامه داد: کوتاهی‌های دولتمردان در دوره‌های گذشته سبب شده که مردم در بخش‌های مختلف گلایه مندی و شکایت داشته باشند و امروز رهبر معظم انقلاب این کمبود و نارسایی‌ها را یادآور شدند.

وی ادامه داد: البته در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در سیستان و بلوچستان انجام و بسیاری از وعده‌های مسوولان در این دولت محقق شده و در خاش پروژه‌های شاخصی مانند خط ریلی خاش به زاهدان افتتاح شد و قطار مسافربری روزانه به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام دهقان گفت: در حوزه تامین گاز هم شاهد برخورداری مردم خاش از این نعمت هستیم و نیاز است در حوزه اجرای طرح‌های راه‌سازی و آبرسانی کارها با شتاب بیشتری دنبال شود.
وی بیان کرد: در مبحث تقویت وحدت و همگرایی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات دشمنان و جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان باید همه اقشار جامعه همراه و همگام باشد و همگان باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha