کد خبر 216634
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

تشکری هاشمی خبر داد؛

مجاز بودن شرکت‌های تحت پوشش تاکسیرانی برای سرویس مدارس

مجاز بودن شرکت‌های تحت پوشش تاکسیرانی برای سرویس مدارس

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرط ارائه خدمت برای مدارس این است که شرکت‌ها تحت پوشش سازمان تاکسیرانی باشند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت‌هایی می‌توانند برای سرویس مدارس خدمت ارائه کنند که طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تحت پوشش سازمان تاکسیرانی باشند و ضوابط این سازمان را رعایت کنند.مجاز بودن شرکت‌های تحت پوشش تاکسیرانی برای سرویس مدارس

عضو شورای شهر تهران افزود: تفاوتی ندارد که شرکت‌هایی که تحت پوشش نیستند، تاکسی آنلاین باشند یا شرکت‌های سنتی؛ اگر بر اساس ضوابط تاکسیرانی فعالیت کنند مانعی ندارد، اما متأسفانه شرکت‌های برخط نه تعرفه‌های شهرداری و نه ضوابط آن را رعایت نمی‌کنند.

جعفر تشکری هاشمی گفت: این مشکلی است که باید وزارت کشور و وزارت صمت تکلیف آن را تعیین کنند، رئیس شورای شهر تهران پیش از این تذکرهایی درباره ضرورت تعیین نرخ تاکسی‌های اینترنتی مطرح کرده و امیدواریم به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه شورا نرخ‌های مصوب را اعلام کرده است، افزود: والدین دانش‌آموزان به این موضوع دقت کنند که مبلغی بیش از نرخ مصوب را به شرکت‌ها نپردازند.

افزایش ۴۵ درصدی نرخ سرویس دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در صد و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha