کد خبر 216078
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

زمان داوری هفدهمین دوره مسابقات امام علی (ع) اعلام شد

زمان داوری هفدهمین دوره مسابقات امام علی (ع) اعلام شد

داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی در بخش رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل هفدهمین دوره مسابقات امام علی (ع) از ۲۱ شهریور تا ۶ مهر انجام می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل هفدهمین دوره مسابقات امام علی (ع) در بازه زمانی سه‌شنبه ۲۱ شهریور تا پنجشنبه ششم مهر، غیر حضوری در بخش‌های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا انجام می‌شود.

قاریان و مرتلان شرکت‌کننده در همه گروه‌های سنی در بازه زمانی مشخص شده، باید فرایند نام‌نویسی را تکمیل و فایل ارسالی قرائت تحقیق و ترتیل خود اقدام می‌کردند و در آزمون غیر حضوری ترجمه قرآن که به صورت برخط، ششم مهر در دو گروه بانوان و آقایان بالا و پایین ۱۸ سال و براساس ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

اسامی افراد راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی در بازه زمانی ۹ مهر اعلام خواهد شد و سپس داوری آثار برگزیده به صورت حضوری انجام مو شرکت‌کنندگان مرحله نهایی مشخص می‌شود.

رقابت‌های مرحله نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل به صورت برخط در تاریخ‌های تعیین شده از سوی دبیرخانه این دوره از مسابقات انجام خواهد شد.

نتایج داوری و اسامی منتخبان رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حائزان دریافت جوایز حد نصاب ۱۹ آبان‌ اعلام می‌شود. همچنین امتیاز نهایی برای انتخاب رتبه‌ها در این دو رشته از مجموع ۳۰ درصد امتیاز کسب شده در مرحله نیمه نهایی و ۷۰ درصد امتیاز کسب شده در مرحله نهایی تعیین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha