کد خبر 215955
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

فروزنده:

املاک شهرداری تهران بدون مولدسازی فروخته نمی‌شود

املاک شهرداری تهران بدون مولدسازی فروخته نمی‌شود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از بروزرسانی لیست بانک اطلاعات زمین شهرداری تهران، بزودی خبر داد و گفت: املاک‌مان را بدون مولدسازی نمی‌فروشیم و یا برای تسویه به بانک‌ها ارائه نمی‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره مولدسازی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این‌که مولد سازی امر مستمر است و مقطعی نیست، تصریح کرد: ما کلا دیگر املاک‌مان را بدون مولدسازی نمی‌فروشیم و یا برای تسویه به بانک‌ها ارائه نمی‌کنیم.

وی با بیان این‌که املاک حتما باید مولد سازی شده و بعد از آن وارد مدار فروش یا تسویه قرار گیرند، اظهارکرد: حتما می‌بایست املاک مولد سازی شوند و بر همین اساس ظرفیتی حدودا ۲۰ هزار میلیارد تومان آماده کردیم و امیدواریم در تهاتر با بانک‌ها بتوانیم با املاک مولدسازی شده بدهی‌های شهرداری را تسویه کنیم.

فروزنده اضافه کرد: در حوزه مولدسازی فرآیند به گونه‌ای است که پرونده ملک مورد نظر به کمیسیون ماده پنج رفته و براساس طرح تفصیلی و مقررات، بارگذاری این املاک که عمدتا مسکونی هستند مشخص می‌شود و ما زمین را با نحوه بارگذاری‌اش به بانک‌ها و برای فروش عرضه می‌کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص شناسایی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این‌که بانک اطلاعات زمین داریم اما کامل نبود، تصریح کرد: به همه مناطق بخشنامه کردیم که نسبت به شناسایی املاک‌شان اقدام کنند تا بتوانیم بعد از مولدسازی آنها را صرف توسعه امور پایدار همچون مترو و اتوبوسرانی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha