کد خبر 215930
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

دوست صمیمی مانه از بایرن جدا شد

دوست صمیمی مانه از بایرن جدا شد

بایرن مونیخ، جدایی دزایر سگبه آزانکپو، دوست صمیمی سادیو مانه، را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بایرن مونیخ جدایی دزایر سگبه آزانکپو، بازیکن سابق اولدهام اتلتیک، را تایید کرد. تابستان گذشته سادیو مانه، بازیکن سابق لیورپول، به بایرن پیوست و طبق گزارش رسانه‌های آلمانی ظاهرا در عقد قرارداد دوست دوران کودکی خود با بایرن دو نقش مهمی داشت.

سگبه آزانکپو در دسته دوم موفق بود و در اولین بازی خود پس از 36 ثانیه گلزنی کرد. او طی 28 بازی برای بایرن 12 گل به ثمر رساند ‌ اما با تایید خروج مانه از بایرن در اول آگوست، شایعاتی مبنی بر عدم اطمینان در مورد آینده سگبه آزانکپو در این باشگاه ایجاد شد و بیلد گزارش داد که هر دو طرف برای فسخ قرارداد به توافق رسیده‌اند.

با این حال، مهاجم 30 ساله، بلافاصله به یک باشگاه جدید می پیوندد. بازیکن سابق تیم ملی جوانان بنین قراردادی یک ساله با تیم دسته دوم بلژیکی آراف‌سی سراینگ امضا کرد.

حلیل آلتین تاپ، مدیر ورزشی بایرن کامپوس، گفت:"دزایر به دلایل شخصی با ما تماس گرفت تا قراردادش را فسخ کند. پس از چند بحث، در کوتاه مدت به آرزویش رسید. ما دیزایر را به عنوان یک بازیکن حرفه ای نمونه شناختیم که به تیم جوانان ما در داخل و خارج از زمین کمک کرد. ما برای او بهترین ها را برای آینده اش در بلژیک چه در سطح ورزشی و چه در سطح شخصی آرزو می کنیم."

مانه قبلاً به دوست دوران کودکی خود کمک کرد تا به تیم B در متز برود، زیرا این بازیکن سنگالی تحت قرارداد این تیم فرانسوی بود. سگبه آزانکپو برای فصل 20-2019 به اولدهام پیوست، اما در 28 بازی تنها 4 گل به ثمر رساند که باعث ناامیدی هواداران باشگاه شد. آنها او را به عنوان "یکی از بدترین مهاجمان تاریخ اولدهام" معرفی کردند.

دوست صمیمی مانه از بایرن جدا شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha