کد خبر 211115
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

کیومرث هاشمی از بدنه ورزش است و می‌تواند کمک کند/ قهرمانی در آسیا برای تیم‌های ما دیگر یک رویا است

کیومرث هاشمی از بدنه ورزش است و می‌تواند کمک کند/ قهرمانی در آسیا برای تیم‌های ما دیگر یک رویا است

پیشکسوت فوتبال حضور سرپرست جدید وزارت ورزش را در این سمت مثبت ارزیابی می‌کند و هاشمی را گزینه مناسبی می‌داند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتر در آستانه شروع مسابقات اظهار داشت: ما در نقل و انتقالات لیگ برتر ورودی خاصی به فوتبالمان نداشتیم و صرفاً یک سری بازیکن بین تیم‌ها جابجا شدند و برای همین چیزی به فوتبال ما در این نقل و انتقالات اضافه نشده است و صرفاً شاهد جابجایی نفرات بودیم. در خصوص وضعیت تیم‌ها هم باید شاهد شروع لیگ برتر باشیم و ببینیم کدام تیم ها آمادگی بهتری دارند و بهتر می‌توانند عمل کنند. اینکه بگوییم چند هفته اول تحت تاثیر بدنسازی هستیم و بازی‌های بی کیفیت به نمایش گذاشته شود فقط بهانه و توجیه است و هیچ کجای دنیا دیگر چنین موضوعی را نمی‌بینید و فقط در ایران این بحث‌ها مطرح می‌شود.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم افزود: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و توانسته شاکله اصلی خودش را حفظ کند ولی در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد خصوصاً خط حمله و خط دروازه و قرار بر این بود که با بازیکن خارجی این دو پست تقویت شوند ولی متاسفانه اینطور شنیدم که فهرست پرسپولیس پر است و این اتفاق خوبی نیست. الان هم خیلی اخلاقی نیست بخواهیم بازیکنی را دو روز مانده به شروع لیگ از فهرست خارج کنیم و برای همین این یک مشکل خیلی جدی است و اگر پرسپولیس کامل نشده به لیگ برود به مشکل می‌خورد، خصوصاً اینکه امسال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و آنجا اصلاً شوخی بردار نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم‌های ایرانی در آسیا هم گفت: ما روز به روز از سطح اول فوتبال باشگاهی آسیا بیشتر فاصله می‌گیریم و با این شرایطی که لیگ عربستان رقم زده است فکر می‌کنم قهرمانی در آسیا برای تیم‌های ایرانی دیگر تبدیل به رویا و افسانه شده باشد و خیلی دیگر نباید انتظار چنین موضوعی را داشته باشیم. با این حال فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است و نباید دست از تلاش برای موفقیت بکشیم. به نظرم باید بهترین شرایط را برای مسابقات باید داشته باشیم و تلاش کنیم شاید بتوانیم موفق شویم.

درخشان در مورد وضعیت میلاد سرلک و وابستگی خدمت سربازی او حضورش در تیم ملی و ایجاد نگاه رنگی بین هواداران فوتبال در این خصوص خاطرنشان کرد: این یک بحث ملی است و نباید نگاه رنگی را در آن دخیل کرد. سرمربی تیم ملی باید با توجه به اینکه به این بازیکن نیاز دارد یا نه تصمیم بگیرد و نباید او را بابت وضعیت خدمت سربازی سرلک تحت فشار گذاشت چرا که هر تصمیمی گرفته شود یک عده مخالف نسبت به آن وجود دارند و این باعث می‌شود تیم ملی به حاشیه برود. ما فقط باید به فکر منافع تیم ملی کشورمان باشیم.

وی در پایان با اشاره به حضور کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش هم توضیح داد: کیومرث هاشمی از مدیران با رزومه و با سابقه از بدنه ورزش است و در سمت‌های مختلفی حضور داشته و دانش و تجربه و توانایی حضور در وزارت ورزش را دارد و حضور او را مثبت ارزیابی می‌کنم. ورزش مقوله مهمی در جامعه ماست و باید نگاه ویژه و مثبتی به آن باشد. هم ورزش همگانی که باعث نشاط اجتماعی می‌شود و هم ورزش قهرمانی که روی روحیه جامعه تاثیر می‌گذارد و هر شخصی روی کار می‌آید باید هدفش در این زمینه خدمت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha