کد خبر 210673
۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

اسماعیل حلالی در گفتگو با «حیات»:

برخلاف تصور، پرسپولیس مشکلات زیادی دارد/ وضعیت ما در دربی بهتر از استقلال است

برخلاف تصور، پرسپولیس مشکلات زیادی دارد/  وضعیت ما در دربی بهتر از استقلال است

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این باشگاه مشکلات زیادی دارد و کار این تیم در فصل جدید برای موفقیت سخت‌ است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: برخلاف تصور به نظرم پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و مهم‌ترین مشکل این روزهای آنها هم به نظرم لغو شدن اردوی آماده سازی پیش فصل این تیم در ترکیه است. در شرایطی که تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان به این اردوها رفتند و اهمیت زیادی هم در آماده‌سازی و هماهنگی پیش فصل تیم‌ها دارد و اثرش را هم در شروع مسابقات می‌بینیم و هم در طول فصل. 

وی افزود: وقتی یحیی گل‌محمدی به این اردو ابراز نیاز کرده یعنی روی آن برنامه ریزی کرده و حساب کرده است و حالا برنامه‌هایش به هم خورده است. در این شرایط رقابت کردن با تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور واقعاً سخت است. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات هم هنوز کارش تمام نشده است. گلر دوم بعد از جدایی گوهری جذب نشده است. برای اسماعیلی‌فر جانشین تخصصی نداریم و جای خالی سیامک نعمتی پر نشده و در سمت چپ هم از علی نعمتی و وحید امیری استفاده می‌شود که پست تخصصی‌شان دفاع چپ نیست و می‌شد یک بازیکن در این پست به خدمت گرفت و مهم‌تر از همه خط حمله است و هنوز جای خالی یک مهاجم تمام کننده و ششدانگ احساس می‌شود. زاهدی بازیکن خوبی است ولی پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و نمی‌تواند با اضافه کردن یک مهاجم جای خالی آنها را پر کند. 

حلالی در مورد دربی هفته پنجم هم توضیح داد: به نظرم این قرعه برای دربی زود بود چرا که ۵-۶ هفته اول تیم‌ها هنوز تحت تاثیر بدنسازی هستند و کیفیت لازم را ندارند و از همین رو احتمالاً دربی کم کیفیتی را شاهد خواهیم بود. با این حال فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس در هفته پنجم بهتر باشد چرا که تغییرات به مراتب کمتری نسبت به استقلال داشته و در شروع فصل هماهنگ‌تر از حریف سنتی خودش است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل خوبی را در پیش داشته باشیم و امسال تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر از سال قبل است و دیگر جنگ بالای جدول بین سه تیم نیست و تراکتور و حتی گل‌گهر را هم می‌توان به این جمع اضافه کرد. رقابت حساس و جذابی می‌تواند رقم بخورد و یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر را می‌توانیم شاهد باشیم. از سوی دیگر تیم خیلی ضعیف هم در لیگ نداریم و حتی آنهایی که روی کاغذ ممکن است گزینه سقوط به نظر برسند هم اگر نگاه کنید بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفتند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha