کد خبر 210087
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان منصوب شد

"امیر طرفیانی" با حکم استاندار خوزستان به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری منصوب شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علی اکبر حسینی محراب در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است گفت: از رسالت های روابط عمومی ها این است که ضمن بهره مندی از تکنیک های روز بازتاب های جامعه را دریافت کرده و به مدیران منتقل کنند.

وی افزود: یک روابط عمومی فعال نیازهای جامعه را شناسایی می‌کند و اگر تکنیک‌های معرفی اخبار و ارتباط با جامعه را نداشته باشد مدیران نیز در مسیر درستی قرار نمی‌گیرند.

استاندار خوزستان بیان کرد: روابط عمومی‌ها مسئول معرفی اقدامات و دستاوردهای سازمان ها هستند و نباید تبلیغات آنها به شکل فرد محور باشد چرا که این شکل از اطلاع رسانی بی تاثیر است.

حسینی محراب ادامه داد:روش‌های صادقانه و سالم در انقلاب اسلامی مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک های باطل و شیطانی متوسل شویم.

در این نشست از تلاش‌های مهدی طرفی مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری قدردانی شد و امیر طرفیانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معارفه شد.

طرفیانی پیش از این دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، مشاور فرهنگی، رسانه و ورزشی مدیرعامل و دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، جانشین مدیرعامل در ستاد صیانت و حقوق شهروندی، مدیر رسانه ای و سوابقی در زمینه مستندسازی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha