کد خبر 209851
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان:

مدرسان نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین دارند

مدرسان نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین دارند

 سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان  گفت: تربیت نیروی متخصص و کارآفرین از وظایف مهم این دانشگاه است و مدرسان نقش بسزایی در تحقق آن دارند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دکتر محمدرضا جعفری امروز ۲۸ تیرماه در جمع مدرسان مراکز آموزش علمی‌کاربردی این استان که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: نیازسنجی اولیه توسط مراکز آموزش علمی کاربردی این استان در ۳۷ گروه درسی مختلف انجام شد که در فرآیند جذب متقاضیان حق التدریس نسبت به دوره گذشته، بازنگری‌های اساسی در روند ارزیابی علمی و مهارتی متقاضیان انجام و براساس ماموریت و رسالت این دانشگاه برای مدرسان کد تدریس صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: در این فراخوان، هزار و ۳۰۲ متقاضی در سامانه ثبت‌نام اولیه کرده که از این تعداد ۷۴۴ متقاضی ثبت‌نام خود را نهایی کردند. پس از بررسی اولیه، ۶۱۷ متقاضی وارد مرحله امتیاز دهی شدند که از این تعداد ۴۳۴ متقاضی در جلسات مصاحبه شرکت کردند و در نهایت برای ۱۷۰ متقاضی برای تدریس از نیم‌سال مهرماه سالجاری کد مدرسی صادر می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: با احتساب ۱۷۰ مدرس جدید، در حال هزار و ۱۲۰ مدرس حق التدریس با ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی این استان همکاری می‌کنند.

جعفری بیان‌ کرد: مدرسان یکی از ارکان اصلی مراکز آموزشی هستند، توسعه و پیشرفت مجموعه‌های آموزشی، حاصل تلاش مدرسان و اساتید آن مجموعه است که در تربیت نیروی متخصص وکارآفرین نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی، رابط دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز، در باب فضیلت علم و دانش و تکامل انسان در راستای علم‌آموزی به ایراد سخن پرداخت.  

گفتنی است، این دوره آموزشی با حضور مدرسان جدید طی سه روز در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha