کد خبر 209850
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان در شهرستان سپیدان 

برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان در شهرستان سپیدان 

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس گفت: اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان فارس با حضور ۱۵۰ جانباز معزز و خانواده آنها در شهرستان سپیدان برگزار شد.

ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفتگو با حیات ضمن اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان در شهرستان سپیدان گفت: اردوی فرهنگی و تفریحی جانبازان شیمیایی استان فارس با حضور ۱۵۰ جانباز معزز و خانواده آنها در شهرستان سپیدان برگزار شد. جانبازان شیمیایی در این اردو با نحوه صحیح استفاده از تجهیزات پزشکی و داروهای مخصوص جانبازان شیمیایی آشنا شدند.

بیانی با بیان اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس با تقدیم۴ هزار و ۵۰۰ جانباز شیمیایی، چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد جانبازان شیمیایی است؛ عنوان کرد: انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه نشاط و همدلی و پیگیری مسائل درمانی جانبازان معزز شیمیایی استان اقدام به برگزاری این اردو کرده است.

وی افزود: برگزاری جلسات روشنگری با موضوع جهاد تبیین و کارگاه‌های آموزش روانشناسی، تاب آوری، تحکیم خانواده و شادکامی از دیگر برنامه های این اردو بود.

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس با بیان اینکه جانبازان شیمیایی یکی از مظلوم‌ترین نوع جانبازان هستند، افزود: جانبازان گرانقدر با تقدیم سلامتی خود از این کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند و حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

بیانی با بیان اینکه از میان جانبازان شیمیایی استان، ۷۱ نفر جانباز ۷۰ درصد و ۱۰۵ نفر نیز جانباز ۵۰ تا ۶۹ درصد هستند، گفت: در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، ضمن تقدیر و تشکر از مقام صبر و استقامت خانواده‌های معزز آن بزرگواران، از حضور ایثارگران عزیز کسب فیض می‌کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: شهدا با رفتن خود، کاری حسینی کردند و آنهایی که از قافله شهادت جاماندند امروز رسالتی سنگین بر عهده دارند و می‌بایست کاری زینبی انجام دهند و پیام شهیدان را به نسل جوان برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha