کد خبر 209319
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

مشاور عالی فرمانده نیروی سپاه قدس: مردم ایران هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود

مشاور عالی فرمانده نیروی سپاه قدس: مردم ایران هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود

مشاور عالی فرمانده نیروی سپاه قدس و سفیر پیشین جمهوری اسلامی در عراق، امنیت و سلامت کنونی کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: مردم قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار ایرج مسجدی در مراسم گرامیداشت شهید سرخیلی و شهدای کوی کارگر آبادان اظهار کرد: اگر امروز جامعه و فرزندان ما در امنیت و سلامتی به سر می‌برند به خاطر خون‌هایی است که شهدای هشت سال دفاع مقدس در راه اسلام و تامین امنیت ایران دادند.

وی با بیان اینکه کشور امروز، مستقل و قوی است و این مرهون ایثارگری و جان فدایی شهداست گفت: وظیفه داریم که مقابل این نامداران و اسطوره‌های پهلوانی سر تعظیم فرود آوردیم.

سفیر پیشین ایران در کشور عراق گفت: ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود و تا آخرین نفس خواهند ایستاد و راه آنان را ادامه می‌دهند تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی سپاه قدس بیان کرد: شهدا متعلق به ایران اسلامی و همه مذاهب و قبایل ایران هستند و برای کشور و مردم بازدارندگی، عزت، شرف و بزرگی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به رشادت شهدای کوی کارگر و شهید سرخیلی گفت: انتقال پیام شهدا به نسل جوان می توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا باشد.

سردار مسجدی افزود: شهدای کوی کارگر و شهید سرخیلی ایستادند تا ایران اسلامی زنده بماند.

سفیر پیشین ایران در عراق افزود: سردار سرخیلی در محاصره آبادان، در سازماندهی مردم نقش آفرینی فراوانی داشت و در خطوط مرزی آبادان مقاومت‌های زیادی کرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی سپاه قدس با اشاره به نقش این سردار در ساماندهی بسیجیان و مقابله با دشمن بعث بیان کرد: این سردار رشید در آماده‌سازی مردم برای عملیات شکست حصر آبادان نیز نقش موثری داشت تا از این طریق و به پشتیبانی مردم بومی منطقه در حمایت از ارتش و سپاه، حصر آبادان شکسته شود.

سردار «سرخیلی» از جمله افراد مؤثر در عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان و همچنین یکی از پایه‌گذاران زرهی در سپاه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha