کد خبر 209113
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

مهدی‌پور: با این بودجه، قهرمانی در آسیا خنده‌دار است

مهدی‌پور: با این بودجه، قهرمانی در آسیا خنده‌دار است

پس از پیروزی استقلال برابر پیکان در یک بازی دوستانه، مهدی مهدی پور پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پس از پیروزی استقلال برابر پیکان در یک بازی دوستانه، مهدی مهدی پور پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او ابتدای صحبت هایش گفت: در این چند سالی که در استقلال هستم اصلا اینجوری نبوده و اوضاع ما اصلا خوب نیست. اصلا نیاز به صحبت کردن نیست که من بخواهم صحبت کنم. چون همه می دانند که در باشگاه استقلال چه خبر است و شرایط چقدر وخیم و بد است.

 وی ادامه داد: فکر می کنم دریافتی های فصل گذشته ما به 40 تا 45 درصد رسیده باشد، شاید! آقای خطیر تازه آمده، ایشان قبلا در باشگاه استقلال بوده اند، آدم شناخته شده و مدیر توانمندی است. امیدوارم که بتواند مشکلات استقلال که خیلی خیلی زیاد است را برطرف کند. به نظرم باید سعی کنند منابع مالی فراهم کند تا بدهی های فصل قبل را پرداخت کند. تا در بازار نقل و انتقالات که شرایط ما خوب نبوده، بهتر عمل کنیم.

 او در مورد اینکه مرادمند گفته است سایر بازیکنان باید با باشگاه همراهی کنند و قراردادهایشان را کم کنند، گفت: شما نمی توانید از بچه‌های تیم ما ناب تر و بی نظیر تر پیدا کنید. هشت ماه بدون دریافتی پای تیم ایستادند، تا روز آخر جنگیدند که متأسفانه نتوانستیم برای هواداران جامی را به ارمغان بیاوریم و شرمنده آنها هستیم. بچه های ما متحد و یکدل، پا به پای هوادار و باشگاه بودند تا شرایط خوبی را رقم بزنیم. از اینجا به بعد نیز همین است و اتحاد و همدلی وجود دارد ولی باید یک امیدی داشته باشید تا ساحل امنی در انتظار شما باشد. آن امید، اکنون در تیم ما نیست. یعنی هیچ کدام ما آن ساحل امن را الان نمی بینیم.

 مهدی‌پور درباره حذف استقلال از آسیا گفت: اتفاقی است که افتاده و دست هیچکدام ما نبوده است. کاری که باید ما، کل مجموعه تیم و بازیکنان باید انجام می دادیم را انجام دادیم و بدون باخت قهرمان شدیم. حداقل اتفاقی که باید برای ما رخ می داد، باید در آسیا شرکت می کردیم که این طور نشد و این بزرگترین خیانتی بود که در حق باشگاه استقلال و هوادارنش شد.

 او در مورد اینکه تمام مدیران مدعی هستند که تا 70 درصد قراردادها به اعضای تیم پرداخت شده ولی آنها مدعی دریافت 40 درصد قراردادهایشان هستند، گفت: وقتی 200 میلیارد از طلب بازیکنان از فصل قبل مانده پس چطور می گویند تیم ما 70 درصد گرفته اند؟ بیشتر بچه های ما زیر 50 درصد دریافت کرده اند. این مسائل صحبت ندارد و هر کسی این را گفته، متأسفانه دروغ گفته است. خیلی از طلب فصل قبل باقی مانده است.

 وی اظهار داشت: چیزی که وجود دارد، این است که باید در نقل و انتقالات خیلی قوی عمل کنیم و تیم فوق العاده خوبی را راهی مسابقات کنیم. استقلال تیم بزرگی است و باید همیشه برای قهرمانی بجنگد. نمی‌شود تیم ما در بازار نقل و انتقالات نتواند خوب عمل کند و آخر لیگ بازیکن و کادرفنی می مانند و هوادارانی که روبروی آنها ایستاده اند. کسانی که به وظایف خود عمل نکردند، نیستند تا پاسخگوی هواداران باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha