کد خبر 208960
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

حمایت ۶۰۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به شهرستان کمیجان

حمایت ۶۰۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به شهرستان کمیجان

استاندار مرکزی گفت: بنیاد مستضعفان برای سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کمیجان تخصیص داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ « فرزاد مخلص‌الائمه » روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کمیجان، افزود: ۳۵۰میلیارد ریال از این اعتبار برای منطقه هدف میلاجرد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بخش مرکزی به میلاجرد ادقام شده است، ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال نیز به ۲ بخش کمیته امداد امام و بهزیستی کمیجان کمک شد.

استاندار مرکزی گفت: لازم است برای توزیع اعتبارات تخصیصی اولویت بندی انجام تا رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

توجه بنیاد مستضعفان به نقاط محروم قابل تقدیر است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی توجه بنیاد مستضعفان به نقاط محروم را قابل تقدیر دانست و گفت: کمیجان جزو مناطق محروم و غیر برخودار ملی است و تلاش‌هایی برای این شهرستان انجام شده اما لازم است توسعه یابد.

علی‌اکبر کریمی بیان کرد: ارتقای منطقه هدف از میلاجرد به شهرستان کمیجان در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گیرد تا شمار بیشتری از مردم از حمایت‌های بنیاد بهره‌مند شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، کمبود آب را یادآور شد و گفت: رودخانه قره چای کم آب شده و نیاز است توجه به بخش آب برای کمک به فعالان بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

کریمی افزود: اولویت شهرستان کمیجان، توسعه راه و محورهای ارتباطی است که برای روکش آسفالت جاده کمیجان به اراک ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: مهمترین کار بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی است تا از مهاجرت جلوگیری شود.

کریمی ادامه داد: شهرک صنعتی کمیجان آماده است و نیاز است تا سرمایه‌گذاران حمایت شوند و خطوط اعتباری فراهم شود تا با استقرار واحدهای تولیدی در آن اشتغالزایی برای افراد جویای کار فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha