کد خبر 208852
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در گفتگو با «حیات»؛

پیشنهادات ارائه شده در حوزه ایثارگری به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم/ وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران رسیدگی می شود

پیشنهادات ارائه شده در حوزه ایثارگری به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم/ وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران رسیدگی می شود

سید کریم حسینی گفت: پیشنهادات ارائه شده از سوی کمیسیون اجتماعی برای احقاق حقوق ایثارگران، خوب بوده و در تلاش برای رسیدگی جدی به این موضوع هستیم.

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با آخرین مصوبات کمیسیون در خصوص ایثارگران با اشاره به تشکیل کمیته ایثارگران در کمیسیون مربوطه گفت: جلسات متعددی را برای رسیدگی به احکام مربوط به ایثارگران برگزار کردیم. در حوزه ایثارگران احکام پیشنهادی از سمت کمیسیون اجتماعی داشتیم این احکام شامل ۵ مورد است.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به مسکن، رفاه و معیشت، درمان به ویژه بیمه تکمیلی ایثارگران مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در کمیسیون بوده است که البته احکامی که در برنامه ششم توسعه داشتیم تماما در برنامه هفتم توسعه تنفیذ میشوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیته ایثارگران را همانند سایر کمیته ها ذیل کمیسیون اجتماعی تشکیل داده ایم تا بتوانیم به صورت جدی مسائل و دغدغه های جامعه ایثارگری را بررسی و پیگیری کنیم.

حسینی عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت پزشکی به ویژه بیمه تکمیلی، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که دولت موظف به بازنگری این قانون است، مطالبات معوق ایثارگران، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین پیشنهادات کمیسیون اجتماعی مجلس به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم است و احتمال نهایی شدن و به نتیجه رسیدن مسائل درمانی اعم از بیمه تکمیلی ایثارگران بالاست.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در پایان ضمن اظهار امیدواری از به نتیجه رسیدن مطالبات جامعه ایثارگری در برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهادات ارائه شده از سوی کمیسیون اجتماعی برای احقاق حقوق ایثارگران، خوب بوده و در تلاش برای رسیدگی جدی به این موضوع هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha