کد خبر 207989
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

درخواست مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از اصحاب رسانه

درخواست مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از اصحاب رسانه

ظریف‌منش از همه رسانه‌ها و گروه‌های مردمی خواست تا با طرح شعار «امیرالمؤمنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» و تشریح و تبیین آن، این حقیقت را در جامعه طرح کنند که تنها راه سعادت فردی و اجتماعی پیروی از مولی الموحدین، امیرالمؤمنین علی(ع) است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حسین ظریف‌منش مدیرعامل  بنیاد بین‌المللی غدیر، در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی اجرایی برنامه‌های روز غدیر اظهار کرد:  شعار دهه امامت و ولایت سال جاری «امیرالمؤمنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» تعیین شده است.

وی با بیان اینکه چگونه زیستن در حوزه زندگی فردی و دستیابی به طریق سعادت و نیز چگونگی تنظیم مناسبات اجتماعی و حکمرانی دو مساله اساسی همه انسان‌ها و تمامی ملت‌ها است گفت: دین مبین اسلام برای مساله نخست رسول الله(ص) و امیرالمؤمنین(ع) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و برای طرح کلی مدیریت بر جامعه اسلامی الگوی غدیری را معرفی کرده است.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه  دهه امامت و ولایت و روز عید سعید غدیر نه تنها زمان مناسبی برای گرامیداشت این ایام الله می‌باشد، بلکه فرصتی ارزشمند برای ارتقاء معرفت جامعه نسبت به این دو امر سرنوشت‌ساز است.

ظریف‌منش افزود: امیرالمؤمنین(ع) الگوی الهی برای ایمان، عبادت، مردمداری، جهاد و سبک زندگی متعالی است که باید با افزایش معرفت جامعه نسبت به سیره و تعالیم آن حضرت زمینه‌های رشد والایی را فراهم کنیم. همچنین غدیر و دوران حکمرانی امیرالمؤمنین(ع) الگویی برای تمام زمامداران و حکمرانان است که با پاسداشت ارزش‌ها، عدالت، تدبیر، ساده زیستی، مردمداری و ... سعادت دنیا و آخرت، تعالی مردم، عمرانی بلاد و... را فراهم کنند.  

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به جای سبک‌های زندگی منحط و بدون پشتوانه موجود در جامعه جهانی، چگونگی زندگی کردن را باید از امیرالمؤمنین(ع) آموخت، زندگی براساس آموزهای آن بزرگوار زندگی توام با سعادت است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر ابراز کرد: سیره و آموزه‌های علوی در زمینه حکمرانی و از جمله نامه 53 نهج البلاغه می‌تواند سرمشق حکمرانان امروز و فردای همه‌ جوامع باشد.

ظریف‌منش در پایان از همه رسانه‌ها و گروه‌های مردمی خواست تا با طرح این شعار و تشریح و تبیین آن، این حقیقت را در جامعه طرح کنند که تنها راه سعادت فردی و اجتماعی پیروی از مولی الموحدین، امیرالمؤمنین، علی علیه السلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha