کد خبر 207794
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

دیدار با خانواده‌ شهدای سادات، به مناسبت دهه امامت و ولایت 

دیدار با خانواده‌ شهدای سادات، به مناسبت دهه امامت و ولایت 

مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت دیدار از خانواده‌ شهدای سادات با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان انجام می‌گیرد.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفتگو با حیات با بیان اینکه دوشنبه هرهفته دیدار با جامعه هدف به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد، گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت، دیدار از خانواده‌ شهدای سادات با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان انجام می‌گیرد.

نورانی با ذکر اینکه دیروز به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر به شهرستان بندر ماهشهر سفر کرده است، بیان کرد: با هدف بررسی مشکلات اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران، دیروز در سفر یک روزه خود به شهرستان ماهشهر جلسه ای با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت  پتروشیمی غدیر داشتم. همچنین نشستی با هیئت مدیره پتروشیمی مارون برگزار شد که در این رستا تصمیمات مهمی جهت رفع مشکلات مربوط به اشتغال این عزیزان اتخاذ گردید.

وی افزود: گفتگو با معتمدین معین بنیاد شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهید «یدالله قمری» و جانباز و آزاده سرافراز «هاشم یاری دریس» از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha