کد خبر 207506
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

پروانه نوسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در آذربایجان‌غربی صادر شد

پروانه نوسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در آذربایجان‌غربی صادر شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون برای ۲ هزار و ۲۸۷ واحد مسکونی در قالب نوسازی واحدهای مسکونی محلات هدف بافت‌های فرسوده این استان در طرح بازآفرینی شهری پروانه ساختمانی صادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ جلال تقی دخت روز شنبه افزود: این میزان پروانه ساختمانی در قالب یک هزار و ۳۹۶ پروژه صادر شده و روند اجرایی این طرح با جدیت دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: از این تعداد، ۹۳۶ واحد برای دریافت تسهیلات بانکی ثبت نام و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و باقی متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تاکنون از این تعداد، برای ۴۰۰ واحد مسکونی متقاضی نوسازی عقد قرارداد انجام شده ‌و روند پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

تقی دخت اضافه کرد: بخشی از تعهدات و تکالیف نهضت ملی مسکن، نوسازی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری بوده و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این طرح سنجیده شده است.

وی یادآور شد: به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ساکنان، انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه نوسازی مسکن، اطلاع رسانی در خصوص بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی، تخفیف‌های پروانه ساختمانی، خدمات نظام مهندسی، میزان و فرآیند دریافت تسهیلات بانکی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha