کد خبر 207417
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

Razer دو ماوس‌ گیمینگ و بی‌سیم جدید را معرفی کرد

Razer دو ماوس‌ گیمینگ و بی‌سیم جدید را معرفی کرد

شرکت Razer به تازگی نسل جدیدی از ماوس‌های گیمینگ، رده بالا و بی‌سیم خود را معرفی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ این سری از ماوس‌های گیمینگ Razer قرار است با عنوان Cobra روانه بازار شوند و دو نسخه استاندارد و پرو از آن‌ برای عرضه در بازارهای جهانی آماده شده است. در ادامه با معرفی کامل این ماوس‌های گیمینگ ریزر همراه باشید.

Razer امروز از ماوس‌های گیمینگ و بی‌سیم جدیدی با عنوان Cobra رونمایی کرد. این ماوس‌های گیمینگ قرار است در دو نسخه متفاوت روانه بازار شوند. نسخه استاندارد که دارای قابلیت‌های پایه است و نسخه پرو که چند ویژگی اضافی و اختصاصی را هم در خود جای داده است. هر دو ماوس جدید ریزر دارای ظاهری کوچک و فشرده هستند و استفاده از آن‌ها برای گیمرهایی که دستانی کوچک دارند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

Razer دو ماوس‌ گیمینگ و بی‌سیم جدید را معرفی کرد

براساس گزارش Engadget، برای این ماوس‌های گیمینگ نسل سوم از کلیدهای Razer در نظر گرفته شده است که طول عمری در حدود 90 میلیون بار کلیک دارند و به صورت همزمان زمان پاسخگویی کمی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. از میان دیگر قابلیت‌های این ماوس‌ گیمینگ می‌توان به سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB اشاره کرد که جلوه‌ای زیبا و جذاب برای آن‌ها فراهم کرده است. دیگر ویژگی‌ مهم ماوس‌های Cobra، حساسیت 8500 DPI است که استفاده مناسب از آن‌ها در فعالیت‌های دقیق را تضمین می‌کند.

در کنار این ویژگی‌های عالی، برای نسخه پرو از ماوس‌های Cobra، قابلیت‌های جذاب دیگری نیز در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند این ماوس را از سه طریق مختلف به سیستم خود متصل کنند. ارتباط بی‌سیم با استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز، ارتباط بلوتوث و همچنین ارتباط سیمی. در واقع در کنار ارتباط بی‌سیم، این ماوس می‌تواند با استفاده از کابل USB نیز به دستگاه‌های مختلف متصل شود. همچنین برای این ماوس فناوری Razer HyperSpeed Wireless در نظر گرفته شده است که عملکرد عالی و با زمان تاخیر کم آن در ارتباط بی‌سیم را موجب می‌شود.

طراحی ارگونومیک و 10 کلید مجزای قابل برنامه‌ریزی از دیگر ویژگی‌های این ماوس گیمینگ است. ریزر اعلام کرده که ماوس Cobra Pro دارای حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی 5 پروفایل تنظیماتی مختلف است. کاربران می‌توانند بنا به نیاز و بازی که مشغول اجرای آن هستند خیلی سریع میان این پروفایل‌های تنظیماتی جا به جا شوند. این ماوس دارای قابلیت Hypershift نیز هست و به کاربران خود اجازه می‌دهد به صورت موقت برای هر کلید یک عملکرد جداگانه تنظیم کنند.

Razer دو ماوس‌ گیمینگ و بی‌سیم جدید را معرفی کرد

همچنین سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB برای این ماوس کمی گسترده‌تر در نظر گرفته شده است و 11 منطقه مختلف را پوشش می‌دهد. ریزر اعلام کرده که این سیستم نورپردازی می‌تواند 17 میلیون رنگ مختلف را به نمایش بگذارد و به این ترتیب رده جدیدی از شخصی سازی را فراهم کند. سنسور اپتیکی Razer Focus Pro 30K نیز بخشی از این ماوس است که امکان کنترل دقیق و با جزییات فراوان آن را فراهم می‌کند. میزان Polling Rate برای این سنسور 4000 هرتز اعلام شده است.

دیگر ویژگی مهم ماوس Cobra Pro، امکان شارژ بی‌سیم آن است که سبب شده آن با شارژرهای مبتنی بر فناوری Qi سازگاری کامل داشته باشد. می‌توان این ماوس را با استفاده از Razer Mouse Dock Pro نیز شارژ کرد که به صورت جداگانه فروخته می‌شود. باتری داخلی این ماوس می‌تواند در هنگام استفاده از ارتباط HyperSpeed Wireless چیزی در حدود 100 ساعت دوام داشته باشد. در صورت استفاده از ارتباط بلوتوث این میزان به 170 ساعت می‌رسد. همچنین با استفاده از کابل USB-C که همراه با این ماوس عرضه می‌شود امکان شارژ سریع آن وجود دارد.

ریزر اعلام کرده است که نسخه استاندارد از ماوس Cobra در هنگام عرضه 40 دلار قیمت خواهد داشت. برای ماوس Cobra Pro نیز برچسب قیمت 120 دلاری در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha