کد خبر 205930
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

روایت گلرو از دیدار قالیباف با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین/ وحدت، عنصر اصلی پیروزی فلسطین است

روایت گلرو از دیدار قالیباف با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین/ وحدت، عنصر اصلی پیروزی فلسطین است

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه زیاد النخاله آخرین وضعیت مقاومت فلسطین را برای محمد باقر قالیباف تشریح کرد، گفت: محمد باقر قالیباف وحدت را عنصر اصلی پیروزی فلسطین دانسته و بر موضع رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین به عنوان موضوع اصلی و اول جهان اسلام تاکید کرد.

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه 27 خردادماه به همراه هئیتی از اعضای جنبش جهاد از غزه به ایران آمده و با محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه دیدار کرد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیاد النخاله آخرین وضعیت مقاومت فلسطین را برای محمد باقر قالیباف تشریح کرد، افزود: وی بر ضرورت استمرار مقاومت برای آزادی فلسطین تاکید داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار رئیس قوه مقننه ارزیابی کلی از وضعیت رژیم صهیونیستی و زوال این رژیم از بعد داخلی، منطقه‌ای و مسائل بین الملل ارائه داد.

گلرو تصریح کرد: محمد باقر قالیباف وحدت را عنصر اصلی پیروزی فلسطین دانسته و بر موضع رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین به عنوان موضوع اصلی و اول جهان اسلام تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دیدار زیاد النخاله و محمد باقر قالیباف یک دیدار خوب ارزیابی شده است، خاطر نشان کرد: رئیس قوه مقننه بر ضرورت استمرار مقاومت، برای آزادی فلسطین تاکید کرد و خواستار حمایت مجلس در چارچوب قوانین از فلسطین شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس قوه مقننه در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شرایط مناسبی که در حال حاضر جهان اسلام در آن به سر می‌برد و همچنین همگرایی‌های که بین کشورهای بزرگ اسلامی در حال رقم خوردن است ابراز رضایت کرد و بر این نکته تاکید داشت که می‌توان با این همگرایی رهایی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی را رقم زد.

گلرو افزود: محمد باقر قالیباف در پایان برای آزادی قدس و پیروزی مردم فلسطین دعا خیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha