کد خبر 205428
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

روزانه بیش از ۲ هزار تماس مرکز فوریت های پلیسی البرز عملیاتی می شود

روزانه بیش از ۲ هزار تماس مرکز فوریت های پلیسی البرز عملیاتی می شود

فرمانده انتظامی البرز گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد از تماس های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ عملیاتی می شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار "حمید هداوند" روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی البرز اظهار کرد: روزانه ۶ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) در استان البرز برقرار می‌شود که از این تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد عملیاتی شده و با توجه به اهمیت رسیدگی سریع و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان نیاز است که امکانات و تجهیزات این مرکز به روزرسانی شود.

وی اضافه کرد: تجهیزات این واحد از زمان استان شدن تاکنون به درستی به روزرسانی نشده و برای پیشرفت در بحث خدمات‌رسانی به شهروندان از طریق این مرکز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

هداوند گفت: هوشمندسازی پلیس در این استان و دستیابی به تکنولوژی لازم و استفاده از حضور خیرین امنیت‌ساز بحث مهم و ضروری بوده و با توجه به نگاه ویژه پلیس به فراهم کردن امنیت شهروندان از جمله تلاشگران عرصه تولید و صنعت فراهم کردن تجهیزات زیرساختی این حوزه برای برقراری امنیت شهروندان اهمیت بالایی دارد.

وی اضافه کرد: در قالب هوشمندسازی با مانیتورینگ و کنترل از راه دور معابر و مسیرهای منتهی به مناطق اقتصادی از جمله شهرک‌های صنعتی می‌توانیم سطح امنیت در این نقاط را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تاکید بر کنترل پلیس بر ترددهای انجام شده از محورهای مواصلاتی عبوری ازاین استان گفت: با تکیه بر این اقدامات از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ تا ۵۰ خودروی سرقتی متوقف و سارقان نیز دستگیر شدند، به دنبال پیاده‌سازی این کنترل‌ها در سطح معابر شهری نیز هستیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث تقویت حضور خیرین امنیت‌ساز افزود: در این حوزه برای رسیدن به تکنولوژی لازم در زمینه هوشمندسازی پلیس در استان البرز یک امر مهم و اثرگذار است، در تهران این موارد به صورت پایلوت کشوری پیاده‌سازی و در نتیجه آن مشکلات زیادی حل و فصل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha