کد خبر 205384
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل عنوان کرد:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی استان اردبیل بیش از ۹۸ درصد است

ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی استان اردبیل بیش از ۹۸ درصد است

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان رو به اتمام است و میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی بیش از ۹۸ درصد می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ میرسعید سیدمتین ۲۳ خرداد در حاشیه بازدید از مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴ با اعلام این مطلب که تسریع در پاسخگویی یکی از مهمترین مزایای مرکز امداد مکانیزه می باشد، اظهار کرد: با بکارگیری این سامانه و با یکپارچه‌سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقل زمان ممکن به مشترکین ارایه می‌شود.

سید متین درادامه با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان رو به اتمام است، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی را بیش از ۹۸ درصد عنوان نمود و اظهار کرد: همسو با توسعه شبکه های گازرسانی ارتقاء توان عملیاتی و کیفیت ارایه خدمات نیز بیش از پیش مد نظر می باشد بطوری که هم اکنون متوسط زمان ارایه خدمت در واحد امداد مکانیزه شهرستان اردبیل ۱۲ دقیقه می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ارایه بیش از ۱۲۲ هزار خدمت به مشترکین طی سال گذشته را نمونه ای فعالیت های واحد امداد مکانیزه برشمرد و افزود: طی سال گذشته در سطح شهرستان اردبیل و با حضور سه اکیپ سیار تعداد ۱۲۲ هزار و ۳۹۷ خدمت به مشترکین ارایه شده است که این خدمات با متوسط زمان ۱۲ دقیقه ارایه شده است.

این مقام مسئول همچنین در خصوص عملکرد سالجاری واحد امداد مکانیزه نیز ضمن اشاره به پاسخگویی بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ تماس ، از انجام ۱۱ هزار و ۴۸۶ ماموریت توسط تیم های عملیاتی این شرکت در واحد امداد طی سالجاری خبر داد و گفت: قریب به ۲ هزار و ۳۰۰ ساعت ماموریت خدمت رسانی در سالجاری توسط تیم های عملیاتی واحد امداد مکانیزه در سطح شهرستان اردبیل انجام شده است.

سید متین در ادامه به قابلیت‌ها و ویژگی های بارز سیستم امداد مکانیزه نیز اشاره نمود و افزود: ثبت تمامی درخواست‌های وارده بصورت متمرکز و ارجاع به گیرنده‌های خودروهای امدادی جهت حضور نزدیکترین اکیپ امدادرسان در محل نیاز، اطلاع رسانی به موقع حوادث در طول شبانه روز، امکان کنترل وضعیت حضور خودروها از طریق سامانه  GPS(مکان جغرافیایی)، ایجاد هماهنگی لازم بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد متمرکز، کنترل و گزارش وضعیت ایستگاه های گاز و مهمتر از همه به حداقل رساندن زمان رسیدگی به درخواست ها نمونه ای از قابلیت های این سیستم است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان از آحاد مختلف مردم خواست شماره تلفن ۱۹۴ امداد مکانیزه گاز را به خاطر بسپارند و در زمان بروز هرگونه حادثه و قطعی گاز با این شماره تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha