کد خبر 204426
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵

یک شهید، یک درس؛

حزب اللّهی باید اطاعت بی چون و چرا و محض از امام نماید

 حزب اللّهی باید اطاعت بی چون و چرا و محض از امام نماید

در قسمتی از وصیتنامه شهید باصر آمده است: « بزرگترین نشانه خط امام بودن هر شخص، میزان اطاعتش از امام می باشد. حزب اللّهی و خط امامی باید اطاعت بی چون و چرا و محض از امام نماید، اطاعت از امام، اطاعت از امام زمان(عج) می باشد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، شهید محمدرضا باصر اول بهمن‌ماه ۱۳۳۸ در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با حمله نیروهای رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان به جبهه‌های نبرد با دشمن شتافت و پس از حضور در چند عملیات سرانجام در عملیات بدر میان رگباری از گلوله و آتش به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

پیکر مطهرش پس از سال‌ها انتظار در بیست و یکمین روز از ماه مبارک سال ۱۳۷۲ به میهن بازگشت و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

در قسمتی از وصیتنامه شهید باصر آمده است: « اکنون که آماده می شوم برای حرکت به سوی قربانگاه عشق، نکات و سفارشاتی را می خواهم با امت حزب اللّٰه و خانواده‌ام مطرح کنم: همیشه و در همه حال پیروان صدیق ولی فقیه زمان، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مرجع بزرگ تقلید و فرمانده کل قوای اسلام، حضرت امام روح اللّٰه خمینی (ره) باشید.

 بزرگترین نشانه خط امام بودن هر شخص، میزان اطاعتش از امام می باشد. حزب اللّهی و خط امامی باید اطاعت بی چون و چرا و محض از امام نماید، اطاعت از امام، اطاعت از امام زمان(عج) می باشد

➖ "أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ" (نساء/۵۹) اطاعت از امام زمان(عج) به اطاعت از خداوند بر می گردد.

 در مقابل چهره‌های مختلف ضد انقلاب هیچگونه سستی به خرج ندهید و به آنهایی که در هر لباس گروهک‌های‌ضدانقلاب، گران‌فروش، سلطنت‌طلب و بی‌حجابی احمقانه می خواهند در مقابل سیل خروشان انقلاب عزیز اسلامی بایستند، بگویید و بفهمانید که: ″ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/عرض خود می بری و زحمت ما می داری..″

 آنها بدانند در روز قیامت شهدا در پیش خداوند تعالی
همان معامله ای را با آنها خواهند کرد که با صدام و شرق و غرب جنایتکار می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha