کد خبر 203213
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات» تاکید کرد؛

ضرورت همکاری دولت و مجلس در انتخاب وزیر پیشنهادی آموزش پرورش/ تصمیم گیری صحیح نیازمند پاسخگویی صحرایی به نمایندگان است

ضرورت همکاری دولت و مجلس در انتخاب وزیر پیشنهادی آموزش پرورش/ تصمیم گیری صحیح نیازمند پاسخگویی صحرایی به نمایندگان است

لاجوردی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری دولت و مجلس در انتخاب وزیر پیشنهادی آموزش پرورش خواستار حضور پررنگ صحرایی در مجلس به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان شد.

زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: وزارت آموزش و پرورش یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت است بر همین اساس داشتن توان علمی و اجرایی از مولفه های اصلی انتخاب سکان دار این وزارتخانه به حساب می آید.

وی ادامه داد: در ادوار مختلف نشان داده شده که اگر در این حوزه دقت نظر لازم صورت نگیرد چالش های غیر قابل جبرانی برای دانش آموزان و کادر آموزش پیش خواهد آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد که هم اکنون سوابق مدیریتی و اجرایی وی در حال بررسی است.

لاجوردی با تاکید بر اینکه رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی منوط به توانمندی های وی در حوزه اجرا است، خاطر نشان کرد:  هم اکنون نمایندگان شناخت کافی نسبت به وزیر پیشنهادی دولت ندارند که ایجاد شناخت نیازمند حضور پر رنگ‌ صحرایی در مجلس یازدهم و پاسخگویی وی به سوالات نمایندگان است.

وی ضمن تاکید بر حفظ همراهی دولت و مجلس افزود: ارائه سوابق اجرایی و مدیریتی این وزیر پیشنهادی جوان، تنها راه گرفتن رای اعتماد از سوی قوه مقننه می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha