کد خبر 167220
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

شرایط جدول روی دربی این هفته سایه می‌اندازد/ تساوی این بازی به سود سپاهان است

شرایط جدول روی دربی این هفته سایه می‌اندازد/ تساوی این بازی به سود سپاهان است

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد برنده بازی دربی می‌تواند قهرمان لیگ شود و سپاهان در ادامه مسابقات امتیاز از دست خواهد داد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی پیش رو میان دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی دربی همیشه گفته شده که یک بازی خاص است که خیلی ارتباطی با وضعیت دو تیم در جدول و شرایط آنها تا پیش از بازی ندارد و بیشتر به مسائل روحی و روانی و آمادگی ذهنی بازیکنان برمی‌گردد ولی الان چه بخواهیم چه نخواهیم دربی تحت تاثیر شرایط دو تیم در جدول و کورس قهرمانی است و برای همین حساسیت جدول هم روی شرایط بازی سایه می‌اندازد.

وی افزود: با اینکه می‌گویند روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر است ولی به نظرم سپاهان در 4 بازی بعدی خودش قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و از همین رو برنده دربی را شانس اصلی قهرمانی این فصل می‌دانم. اگر بازی مساوی شود به سود سپاهان خواهد بود و این تیم شانس خیلی زیادی برای قهرمانی پیدا خواهد کرد. پس با تصور من برنده دربی شانس اصلی قهرمانی لیگ خواهد بود و نتیجه تساوی سپاهان را به قهرمانی نزدیک می‌کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط فنی دو تیم گفت: تفکرات دو سرمربی نقش تعیین کننده‌ای در بازی امروز خواهد داشت. چون تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد پیش بینی می‌کنم بازی هجومی و پر موقعیت و احتمالاً پرگلی را شاهد باشیم. در این بازی هم مثل همیشه خط هافبک دو تیم تعیین کننده خواهد بود. مشکلی که هر دو تیم از نظر من دارند این است که مدافعان کناری هر دو تیم زیادی وارد زمین حریف می شوند و فضای پشت سر آنها خالی می‌ماند و از این ناحیه ممکن است ضربه بخورند.

ابراهیمی در مورد پیش بینی اش از نتیجه دربی هم توضیح داد: من در طول عمرم دربی‌های زیادی را تجربه کردم و اگر اشتباه نکنم به طور کلی در 13 دربی حضور داشتم و باید بگویم واقعا نمی توان برنده مسابقه را پیش بینی کرد و شانس هر دو تیم برای پیروزی به یک اندازه است و همانطور هم که گفتم برنده دربی هم به احتمال زیاد قهرمان خواهد شد. پرسپولیس چند هفته پیش از نظر فنی کمی دچار افت شد اما اکنون شرایط ایده آلی دارد. استقلال هم از نظر روحی واقعا در شرایط مطلوبی است.

برچسب‌ها