کد خبر 164892
۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

سردار رادان مطرح کرد؛

فعال بودن 250 هزار نفر نیرو در عید نوروز

فعال بودن 250 هزار نفر نیرو در عید نوروز

فرمانده انتظامی کشور: بیش از 25 هزار نیرو در تهران بزرگ در خدمت تامین امنیت مردم است و بیش از 2 هزار گشت انتظامی در هر شیفت وجود دارد تا امنیت برای مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در رزمایش اقتدار نوروزی که صبح امروز 1 فروردین ماه برگزار شد اظهار کرد: به شهروندان قول داده ایم که آرامش، آسایش و استراحت خود را تقدیم به آرامش، آسایش و استراحت آن‌ها کنیم و امسال تقارن نوروز با شروع ماه مبارک رمضان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس برای پاسخ به نیاز مردم باید متفاوت تر عمل کند افزود: بیش از 25 هزار نیرو در تهران بزرگ در خدمت تامین امنیت مردم است و بیش از 2 هزار گشت انتظامی در هر شیفت وجود دارد تا امنیت برای مردم ایجاد شود.

سردار رادان با اشاره به اینکه از همکاران میخواهیم هوشیار، آماده، پرتوان و مهربان برای مردم عزیز خود باشند و امنیت و آرامش را بیش از گذشته تامین کنند گفت: یاد شهدایی که سال گذشته در این ماموریت همراه ما بودند را گرامی می‌داریم و از لحظاتی دیگر ماموریت شروع می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: در کشور بیش از 250 هزار نیرو برای عید نوروز حضور دارند تا بتوانند خدمات رسانی به هموطنان را داشته باشند.

برچسب‌ها