کد خبر 164039
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

محبی نجم‌آبادی در گفتگو با «حیات»:

صهیونیست‌ها جبهه ای علیه جهان اسلام ایجاد کردند

صهیونیست‌ها جبهه ای علیه جهان اسلام ایجاد کردند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با حمایت هم پیمانان‌شان جبهه ای علیه جهان اسلام ایجاد کرده اند.

«بهروز‌ محبی‌نجم‌آبادی»، عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: نوع نگاه جمهوری اسلامی از ابتدایی شکل‌گیری و قبل از انقلاب به فلسطین، به عنوان منطقه مظلومی که جبهه جاهلیت و بدویت مدرن آمریکا و متعهدانش در آن سلطه گری می کند، نگاهی از سر رافت و حمایت‌گری بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: صهیونیست‌ها با حمایت هم‌پیمانانشان جبهه ای علیه جهان اسلام ایجاد کرده اند و کسانی که ذی‌نفوذهای ایالات‌متحده و حاکمان آنها را تعیین می‌کنند، ریشه و جرثومه مسائل استکباری در جهان هستند.

وی افزود: در ارتباط با کشور فلسطین مواضع ایران از قبل و بعد انقلاب روشن است و نظام جمهوری اسلامی حامی مردم فلسطین به ویژه کرانه رود باختری و غزه است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای حمایت از مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین، بر علیه اسرائیل وارد جنگ‌های متفاوت و متناوب شده‌ایم.

محبی نجم‌آبادی تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب که بارها اعلام کردند کرانه باختری تسلیح خواهد شد  نشان از حمایت علنی از این مناطق بر علیه متعارضین به این خاک است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت هم پیمانانش به وضوح با جمهوری اسلامی در جنگ است و شهدای هسته‌ای ایران افرادی بودند که توسط این رژیم و واسطه‌هایشان ترور شدند. لذا ما هم با آنها وارد جنگ هستیم و قطعا حامی مردم فلسطین و مظلوم دنیا خواهیم بود.

برچسب‌ها