کد خبر 160977
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

بودجه معاونت امور زنان و خانوده امسال رشد 50 درصدی داشته است

بودجه معاونت امور زنان و خانوده امسال رشد 50 درصدی داشته است

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 19 بهمن) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش گروه سیاسی حیات،‌ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 19 بهمن) هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

 بودجه معاونت امور زنان و خانوده امسال رشد 50 درصدی داشته است 

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با عنایتی که رئیس‌جمهور نسبت به گسترش فعالیت زنان دارند قرار شد یک درصد از بودجه همه دستگاه‌ها به طرح‌های معاونت زنان و خانواده اختصاص یابد.

امکان دسترسی به سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده اند، فراهم شد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که وعده داده بودیم، امکان دسترسی به سایت‌هایی که ما را تحریم کرده‌اند، فراهم کردیم. چند ده هزار سایت و سرویس مردم ما را از ارایه خدمات به مردم ایران محروم و تحریم کرده‌اند که این سایت‌ها مورد نیاز برنامه نویسان، محققان و کاربران حرفه ای اینترنت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌نویسان برای دور زدن تحریم‌ها از فیلترشکن استفاده می‌کنند، گفت: این کار هم امنیت آنها را به خطر می‌اندازد و هم سرعت را کند می‌کند و به همین دلیل سرویسی به آدرس «403 .آنلاین» راه اندازی شده است تا تمام سایت‌های تحریمی با حداکثر سرعت در دسترس باشد. اکنون در این سامانه 200 سرویس پرکاربرد در دسترس قرار دارد و هر سرویسی که تحریمی بوده و نیاز باشد، کافی است که کاربران در سایت ثبت کنند تا دسترسی آن‌ها فراهم شود.

زارع‌پور درباره گردش بالای مالی فیلترشکن‌ها نیز گفت: رصد و پایش ارائه‌کنندگان فیلترشکن با ما نیست، وظیفه دستگاه‌های قضایی و امنیتی است و برآوردی هم از گردش مالی آن‌ها نداریم.

 

برچسب‌ها