کد خبر 160827
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

تلفن همراه سه لژیونر ایرانی در دسترس است/ هنوز خبری از ورشکاران ایرانی در زلزله ترکیه نیست

تلفن همراه سه لژیونر ایرانی در دسترس است/ هنوز خبری از ورشکاران ایرانی در زلزله ترکیه نیست

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: موبایل سه ورزشکار لژیونر جانباز ایرانی در دسترس است اما مسئولان ترکیه‌ای می‌گویند که تماس تلفنی نگیریم تا از این طریق باتری‌های موبایل‌شان خالی نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ خبر مفقودی سه ورزشکار لژیونر جانباز ایرانی در ترکیه پس از حادثه زلزله این در این کشور نگرانی هایی از وضعیت این سه جانباز ایجاد کرد.

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با حیات؛ در خصوص آخرین وضعیت سه ورزشکار ایرانی پس از زلزله ترکیه اظهار داشت: با مسئولان خارج از کشور در ترکیه ارتباط گرفتیم و پیگیر هستیم. تا به امروز خبر قطعی در این خصوص نداریم اما دوستان پیگیری می‌کنند.

وی افزود: در خصوص وضعیت این سه نفر فعلا بی خبر هستیم، موبایل آن‌ها در دسترس است اما مسئولان ترکیه‌ای می‌گویند که تماس تلفنی نگیریم تا از این طریق باتری‌های موبایل‌شان خالی نشود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در خصوص اینکه آیا کسی از ایران برای پیگیری این موضوع به ترکیه سفر می‌کند یا نه، گفت: فعلا با تعامل و تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه پیگیری می‌کنیم تا به زودی به نتیجه برسیم‌. شرایط سفر وجود ندارد ولی به محض اینکه امکانش باشد به صورت حضوری هم پیگیر این سه عزیز هستیم.

برچسب‌ها