کد خبر 155040
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

در حاشیه سفر استانی هیات دولت به خراسان جنوبی انجام شد

اهدای زمین به خانواده های سه فرزندی

اهدای زمین به خانواده های سه فرزندی

در جریان سفر هیات دولت به خراسان جنوبی، وزیر راه و شهرسازی امروز پنج شنبه 24 آذرماه وارد طبس در استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش حیات؛  وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر از دور دومین سفرهای استانی امروز پنج شنبه 24 آذرماه برنامه‌هایی چون تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه 388 واحدی، آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی 350 هکتاری طبس، حضور در راهدارخانه ثمن شاهی در حاشیه بیرجند و بهره برداری از 50 کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش 1100 میلیارد ریال را انجام داد.

همچنین اهدای زمین به خانواده های سه فرزندی بیرجند در سایت زعفرانیه و شرکت در شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به بیرجند بود.

یادآوری می شود دور اول سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی از طبس آغاز شده بود؛ دولت در دور دوم سفرهای استانی خود نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد. رئیس جمهور نوزدهم شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان جنوبی سفر کرد و در شهرستان‌های طبس و بیرجند حضور یافت.

رهاورد سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی 106 مصوبه است که اغلب آنها در زمینه عمرانی و زیرساختی بوده و در مجموع 11 هزار و 725 میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

برچسب‌ها