کد خبر 153863
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

دربی پایتخت تماشاگر خواهد داشت؟

دربی پایتخت تماشاگر خواهد داشت؟

با نزدیک شدن به زمان برگزاری دربی پایتخت، مطالبه حضور تماشاگران در مهم ترین بازی فصل وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی و بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها در سراسر دنیا، مسئولان سازمان لیگ و عوامل ذی‌ربط تصمیم گیرنده در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در مسابقات لیگ برتر طی یک پروسه به مرور بلیت فروشی را از تعداد محدود آغاز و رفته رفته این مقدار بیشتر شد و به موازات آن طی موازینی ورود بانوان به ورزشگاه هم صورت گرفت و در شرایطی که این موضوع به صورت یک حرکت رو به جلو در دست انجام بود، چند هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تا پیش از شروع جام جهانی بدون تماشاگر برگزار شد.

حالا در شرایطی که با بازگشت تیم ملی از قطر رفته رفته به شروع دوباره لیگ برتر نزدیک می‌شویم هنوز تصمیم قطعی در خصوص حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در مسابقات لیگ برتر گرفته نشده و این در حالیست که پایان آذرماه دربی پایتخت را در پیش داریم و بیشترین مطالبه عمومی در خصوص حضور در یک دیدار در فوتبال ایران مربوط به این مسابقه است و چندین روز مانده به این بازی، در خصوص حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی سوال می‌شود.

روز گذشته باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسماً از سازمان لیگ درخواست کرد تا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود و حالا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره درخواست باشگاه استقلال برای باتماشاگر شدن دربی گفت: تیم ملی تازه از جام جهانی برگشته و ما هنوز درباره این موضوع جلسات لازم را نداشته‌ایم. همان‌طور که می‌دانید این تصمیم‌ خارج از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید گرفته شود. جلساتی در این رابطه خواهیم داشت. هر استانی که شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‎‌هایش را داشته باشد، می‌تواند پذیرای تماشاگران در مسابقات باشد.

برچسب‌ها