کد خبر 153135
۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

چمران در آیین نامگذاری بزرگراه شهید سردار حجازی؛

زنده ماندن اسلام،کشور و مردم با زنده نگه داشتن یاد شهدا میسر است

زنده ماندن اسلام،کشور و مردم با زنده نگه داشتن یاد شهدا میسر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین نامگذاری و گرامیداشت شهید والامقام سردار حجازی با تاکید بر روحیه شهادت طلبی برای دفاع از کشور، بر نقش شهدا در حفظ کشور و نظام تصریح کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ آیین نامگذاری و گرامیداشت شهید سردار سید محمد حجازی با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، رئیس شورای عالی استانها، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، سوده نجفی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، زاکانی شهردار تهران، سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی، سردار رضایی نژاد جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران و خانواده معظم شهید سید محمد حجازی برگزار شد.

مهدی چمران در این آیین اظهار داشت: اگر شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان نبود الان چیزی به اسم اسلام وجود نداشت و اگر شهدای کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس نبودند الان معلون نبود کشور چه وضعیتی  داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوران دفاع مقدس این شهدای بزرگوار بودند که با جان فشانی، ایثار، جهاد و دست خالی توانستند اسلام،کشور و مردم را زنده نگه دارند.

چمران در ادامه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شهید دکتر چمران به هم رزمان خود میگفت اگر بخواهید در این راه و دفاع از کشور موفق و پیروز باشید فقط می توانید با شهادت طلبی و آماده شهادت شدن پیروز و موفق باشید.

رئیس شورا در پایان گفت: نامگذاری یک بزرگراه به نام شهید بزرگوار حاج سید محمد حجازی کوچکترین کاری است که مدیریت شهری میتواند برای شهدای بزرگوار انجام بدهد.

برچسب‌ها