کد خبر 152115
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

رویداد استارتاپی «صعود» برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی «صعود» برگزار می‌شود

آیین پایانی دومین رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر کشور در سال 1400 با عنوان «صعود» به کوشش مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

به گزارش حیات طیبه، آیین پایانی دومین رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر کشور در سال 1400 با عنوان «صعود» به یاد دانشمند شهید دکتر «مصطفی چمران» برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان دومین رویداد استارتاپی «صعود» که سال 1400 در استان‌ها اعلام شد؛ نخبگان جامعه ایثارگری در سراسر کشور با طرح‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش بنیان در رویدادهای منطقه‌ای شرکت کردند. در این مرحله کشور به پنج منطقه اصلی تقسیم شده بود که هر منطقه 6 استان را تحت پوشش قرار می‌داد. در نهایت بعد از ارزیابی که انجام شد از هر منطقه نفرات اول تا چهارم هر سطح انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند. در مرحله کشوری هم ارزیابی‌های لازم صورت گرفت و نفرات اول و دوم برای تجلیل معرفی شدند.

داوران رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر از معاونت علم و فناوری و پارک‌های علم و فناوری کشور بوده‌اند که با نظارت معاونت علمی و  شرکت‌کنندگان را با توجه به استانداردهای کسب‌وکار نوپا مورد ارزیابی قرار داده‌اند.  

آیین پایانی دومین رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر کشور در سال 1400با عنوان «صعود» روز بیست‌ونهم خرداد 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها