کد خبر 141802
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با حیات:

حمله تروریستی خاش را از نزدیک دیدم

 حمله تروریستی خاش را از نزدیک دیدم

پالاش گفت:زمان حمله تروریستی در جاده بودم، از نزدیک دیدم که اتوبوس سپاه کاملا سوخته بود و تا چندین متر پیکر شهدا دیده می شد.

عباس پالاش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حیات درباره حمله تروریستی اظهار کرد: در حال برگشت از ماموریت در جاده خاش - زاهدان بودیم که برای نماز توقف کردیم. بعد از چند دقیقه دوباره به راه افتادیم که متوجه این حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جاده شدیم.
وی افزود: ما سر صحنه رسیدیم، هوا بسیار تاریک و اتوبوس تکه تکه شده بود. تا چندین متر اجساد پرت شده بودند و نیروهای امدادی و انتطامی در حال جمع آوری پیکرها بودند. صحنه دلخراشی بود. جاده بسته شده بود و صدای آمبولانس ها لحظه ای قطع نمی شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ادادمه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون صحنه های دلخراش زیادی دیده ام اما این صحنه بسیار تاثر برانگیز بود.از این اتوبوس چیزی نمانده بود و حتی موتور آن نیز از بین رفته بود، به نظرم کسی از این حمله جان سالم به در نبرده است اما پیگیر اتفاقات هستیم.
گفتنی است در این حمله انتحاری که ساعت ۱۹ و سی دقیقه امروز چهارشنبه در جاده خاش- زاهدان با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، بیش از۲۰ نفر به شهادت رسیده اند و عده ای نیز مجروح هستند. همچنین گروه جیش العدل(جیش الظلم) مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.
مبینا آقاخانی

برچسب‌ها